פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמחור פושע ושירות יהיר נושא התלונה:
גרוברמן אביהו שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות - פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בידי מצלמה של HP דגם R707 . כפתור on/off נשבר לידי מחצית אולם עדיין מאפשר עבודה עם המצלמה. הבאתי את המצלמה להחלפת הכפתור ואז נאמר לי כי עלות מינימלית היא 100 ש"ח ובמידה והתיקון יעלה יותר - עלי להוסיף את ההפרש.למחרת חזרו אלי טלפונית והודיעו לי כי ההחלפה תעלה לי 280 ש"ח!!!!
זה לא סתם יקר, כי אם זהו מחיר מופקע עד פושע!
מדובר בחלק פלסטיק בגודל 5X5 מ"מ, ללא שום חיבורי חשמל או אחרים, ואינו דורש פירוק המכשיר אלא רק הכנסתו של הכפתור בלחיצה פשוטה מבחוץ. על פניו - עלות החלק צריכה להיות אפסית ועלות זמן התיקון גם כן אמורה להיות שולית!
לכן 100 ש"ח הם יקרים אבל ברורים לי עוד מלפני המסירה למעבדה - אולם 280 ש"ח ?!?!?
פניתי לשירות הלקוחות וזכיתי לתשובות מ HP (שהגיעו באיחור של 2 ימים ולא שעתיים כפי שהבטיחו) כי זהו המחיר ואני יכול להחליט כראות עיני באם ברצוני לתקן או לא. כמובן שזו תשובה יהירה, כשאני בידיים שלהם וכבר שילמתי 100 ש"ח על החשבון!!!
עלבון סוג הנזק :
תיקון ב-100 ש"ח או החזרת הסכום. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
שלום,



תודה על שהשתמשתם בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתכם , אולם אין באפשרותינו לאתר את פרטי התלונה בקישורים ששלחתם.
במידה ותשלחו את פרטי הלקוח, נשמח לעמוד עימו בקשר.


נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

ב ב ר כ ה,
הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות
עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת
בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על
כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות
http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד
לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה