שירות לקוחות היולט-פקר |
שם ותפקיד: |
שלום,
תודה על שהשתמשתם בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
|
תגובה: |
קיבלנו בתודה את פנייתכם , אולם אין באפשרותינו לאתר את פרטי התלונה בקישורים ששלחתם.
במידה ותשלחו את פרטי הלקוח, נשמח לעמוד עימו בקשר.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.
ב ב ר כ ה,
הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות
עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת
בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על
כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות
http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד
לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.
|
פתרון: |
|
|