פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הכרה באחריות< נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טלדור שירותים מנוהלים מעבדת HP פ"ת אפעל 6 כתובת:
ר"ח הדפנה 9אזור התעשיה רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נישא בתאריך 8/05במסגרת אחריות עולמית וכלול בזה גם הודו.
בתאריך 1/8/06פניתי עקב תקלה לHP בהודו אך לא יכלו לעזור לי כי דגם זה לא נימכר שם למרות זאת לקחתי אישור על הפניה. באותו יום פניתי לHP בישראל דרך אימייל והודעתי על התקלה וגם פנייה זו שמורה אצלי.
הגעתי לארץ החודש כאשר פניתי לתיקון נאמר לי שאן אחריות על המוצר ביגלל שהגעתי עכשו למרות שפניתי בתקופת האחריות לHP .( כונן DVD לא קורא דיסקים)
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיכירו באחריות וירשמו בגדול באחריות שיש מדינות למרות שרשומת אינן יכולת לתקן מוצר שלא נמכר באותה מדינה. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
שלום,



תודה על שהשתמשתם בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתכם , אולם אין באפשרותינו לאתר את פרטי התלונה בקישורים ששלחתם.
במידה ותשלחו את פרטי הלקוח, נשמח לעמוד עימו בקשר.


נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

ב ב ר כ ה,
הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות
עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת
בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על
כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות
http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד
לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה