פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום ושירות פוגע מאוד!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 22 חודשים רכשתי מחשב נייד של חברת HP מדגם ZE2070, לאחר 10 חודשים של שימוש במחשב הוא הפסיק לעבוד, לאחר בדיקה במעבדה מורשה נראה כי הבעיה היא בלוח האם ויש להחליפו (דבר לא סביר בתקופה כל כך קצרה, אך תקלה ראשונה זה עוד בסדר). 10 חודשים לאחר התיקון הפסיק המחשב לעבוד עם הסוללה וכיום יכול לעבוד רק עם הספק החשמלי. התקשרתי למוקד השירות של HP שהציעו לקנות סוללה חדשה, הצעת המחיר שלהם על הסוללה היתה 200 דולר. לאחר בירורים באינטרנט רכשתי סוללה מקורית של HP חדשה מאריזה מHP במקום אחר בעולם - כולל משלוח עד הבית 40 דולר.. הגיוני??
כשהפתרון לא עבד, וגם עם הסוללה החדשה המחשב לא עבד התקשרתי שוב ואמרו לי למסור אותו לתיקון בחברת CPM. ניגשתי למעבדה הסברתי ורשמתי את התקלה וביקשו ממני לחכות מספר ימים להצעת מחיר.
לאחר כמה ימים, שלא חזרו אלי מהממעבדה חזרתי אני לשירותי HP שזירזו את החזרה אלי מהמעבדה. התקשרה נציגה שאמרה כי יש צורך להחליף (שוב!!!???) את לוח האם במחשב בהצעת מחיר של מעל 1700 ש"ח. (רק לתזכורת לוח האם הוחלף 10 חודשים קודם לכן). ביקשתי לחשוב ולחזור אליהם. אחרי מספר דקות חזרתי למעבדה ושאלתי איך הלוח אם לא עובד אם המחשב עצמו פועל כמו שצריך. היא אמרה שלא מבינה בזה ושתעביר אותו לאחד הטכנאים. הוא אמר לי "גברת המחשב שלך לא עובד בכלל, הוא בכלל לא נדלק" והרי התקלה שלי הייתה רק שהמחשב לא עובד ללא חשמל. לאחר ויכוח סוער בנושא קרא לי הטכנאי (יבגני שמו) "שקרנית, נתת לנו מחשב לא עובד".כאמור, מחשב הוא נושא רגיש אצל רוב האנשים בימינו, מה גם שאני סטודנטית והייתי באמצע מבחנים. מיהרתי לסוע למעבדה שם נוכחתי לדעת (לשמחתי) שהמחשב כן עובד והתקלה היא בדיוק כמו שתיארתי אותה. אמרתי לנציגה ולמנהל שם איך אני יכולה להיות בטוחה שאכן בדקו את המחשב שלי לפני שאני מוציאה סכום גדול כזה לתיקון אם בשיחת טלפון איתי הוא אמר מרשמים לא נכונים בכלל מהבדיקה, איך אני יודעת שהוא אכן בדק את המחשב ולא ניסה לרמות אותי בבדיקה?!??!
פניתי לחברת HP על מנת לקבל תשובה הולמת ונתקלתי ב"קירות חסומים". השירות גרוע ולא מתחשב. בכל פעם העבירו אותי למנהל אחר שאף פעם לא עמד בהבטחה של זמן החזרה (48 שעות היו 72, 24 שעות היו 5 ימים..) ויותר מזה אף אחד לא הקשיב באמת אלא בא עם מטען קודם ואמר מצטער אין לנו מה לעשות. באחת מהפעמים אמרה הנציגה אפילו אני אתן לך טלפון של מעבדה זולה יותר, לאחר ששאלתי למה לא נתנה לי אותה מההתחלה ניסו כל המנהלים אחריה להצדיק את זה בכך שלא עובדים קבוע עם המעבדה הזו.
כולנו יודעים שקניית מחשב נייד היא עסק לא זול (את שלי קניתי ב 8500 ש"ח) ואם הייתי יודעת שHP לא מתחייבת כי המוצרים שהיא מוציאה יהיו מותרים תקינים ואיכותיים, וכי קניה של מחשב נייד מלווה לעצמה גם כל שנה החלפה של לוח האם בעלות של 1700 ש"ח לא הייתי קונה מחשב אצלהם וגם לא הייתי ממליצה בחיים להתעסק איתם.
אני מאוד פגועה מהמכשיר הפגום ויותר מזה מהשירות המגעיל, לכל הדעות שקיבלתי בחברה. לקרוא ללקוח שקרנית ולאחר מכן להתברר שהטעות היתה שלהם ועדיין לא לשלם על כך.. אני לא חושבת שיש מקום לכזה יחס.
מאוכזבת מאוד מאוד, לא רק שביזבזתי כף וזמן על קניית סוללה ולעזוב את מקום העבודה באמצע היום כדי להגיע למעבדה במהירות לבדוק את התקלה גם לא נמצא פתרון לפנייתי.
כספי סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
HP שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה