פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לתת תמיכה טכנית תגובתם תפנה ל HP בחו"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים רכשתי בישראל את ה iPAQ hx2795 במחיר לא צנוע 3000 שקל. הסוללה לא 'מחזיקה' טעינה. במילים אחרות פורקת תוך פחות משעה.
באמצעות דואר אלקטרוני פניתי לתמיכה הטכנית. תגובתם הייתה תפנה לתמיכה הטכנית באיזור מגורייך ולפניות חוזרות לא הגיבו.
עלבון וחוסר אונים סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה