פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני יעד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחשב נייד מסוג HP PAVILION נשלח לתיקון למעבדה הראשית של HP ל-CPM שירותי מיחשוב בע"מ טל' 072211680 עם התחייבות של עד חמישה ימי עבודה כלומר עד יום שני ה-15 לחודש. כאשר רצינו לקחת את המחשב ביום שני נאמר לנו שצריך להחליף את לוח האם ודבר זה לוקח זמן מכיוון שצריך לייבא חלק זה מחו"ל ( דבר שלא נאמר לנו בתחילה) ונאמר לנו שזה ייקח עד יום חמישי ה-19 לחודש כאשר התקשרנו שוב על מנת לבוא ולאסוף את המחשב הודיעו לנו שהמחשב לא מוכן ושזה ייקח לפחות עד סוף שבוע הבא מכיוון שיש חופש ביום הזיכרון וביום העצמאות והם לא יכולים להתחייב אפילו לסוף שבוע הבא מכיוון שישנה האופציה שזה ייקח יותר זמן . החברה לא מסוגלת להתחייב בפני גם לאיזשהו פתרון חלופי הנראה לעין כמו מחשב חלופי עד שהמחשב שבבעלותי יחזור מתיקון . הם יבדקו אם יהיה להם מחשב חלופי רק ביום ראשון הבא מכיוון שכרגע אין ברשותם. אך שוב הם לא מתחייבים לי לדבר וישנו סיכוי טוב שאני אמשיך שבוע שלישי ללא מחשב.
סיפוק מחשב חלופי עוד היום! פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה