פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מחשב נייד מדגם HP PAVILION DV6282EA נושא התלונה:
אלמגור אבישי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/04/2007 רכשתי מחשב נייד מדגם HP PAVILION DV6282EA מרשת חנויות באג.
על פי המלצת היצרן יש ליצור דיסק גיבוי למחשב.
אכן, יש אופציה כזאת במחשב, אך משום מה...כל ניסיון שלי ליצור את הדיסק הנ"ל לא צלח.
כמו כל אדם אחר נהגתי כמקובל, התקשרתי למחלקת התמיכה של HP וסיפרתי את הבעיה בה נתקלתי.
ענה לי בחור נחמד בשם אייל, אשר ניסה לתת לי מענה לפיתרון הבעיה, אך ללא הועיל.
על פי המלצת אייל נתבקשתי לבצע שוב התקנה מחדש של מערכת ההפעלה מתוך כונן השיחזור ואז לנסות שוב ליצור את הדיסק הנ"ל. מה שמצריך ממני לאבד את כל הנתונים על המחשב שלי שהיו די חשובים כמו אנשי קשר איתם אני עובד ביום יום והצעות מחיר למיניהם.
מכיון שלא היה באפשרותי לצרוב או לגבות אותם בשום דרך.
וכך עשיתי. ע"פ עיצתו של אייל אכן שיחזרתי את המערכת וניסיתי שוב ליצור את דיסק הגיבוי, אך ללא הועיל.
שוב התקשרתי למחלקת התמיכה על מנת לעדכן את אייל כי הדרך בה הציע לי ללכת לא צלחה.
לאייל כמובן, לא היו הרבה אופציות עבורי חוץ מלהגיע עם המחשב למעבדה ראשית על מנת שיאבחנו את הבעיה ולטפל בה. כדבריו "לתקן את המחשב".
לא הסכמתי בשום אופן שיתקנו לי את המחשב. ציינתי באוזניו כי המחשב הינו מחשב בין שבועיים בסה"כ ולדעתי הבעיה הינה בעיית חומרה. דרשתי בכל תוקף שיחליפו לי את המחשב למחשב חדש מהאריזה. לא הסכמתי על תיקון.
אייל הבין את "מצוקתי" אך לא היו בידיו הרבה ברירות, מה שאני מאוד מבין. הבחור הנחמד הזה כפוף לנהלים וזה בסדר.
לי כלקוח הנהלים הללו לא נראים לי ברורים. ביקשתי מאייל את מספר הפקס או הטלפון של פניות הציבור אך אייל דאג שיחזרו אליי בנוגע לדבר.
ואכן כן, חזרה אליי נציגה בשם קרן שהזדהתה כמנהלת בכירה בשירות הלקוחות של HP. קרן הקשיבה לבעיה שלי...אך גם לה לא היה הרבה מעבר למה שאייל אמר או ניסה בכל אופן להסביר לי. שמעתי מקרן את אותם דברים שאמר לי אייל.
באותו הרגע חשתי רע...הרגשתי שאני מדבר עם "קיר" או כך בכל אופן זה היה נראה לי כלקוח...שאני מדבר עם נציגים של חברה אטומה.
האם כך פני הדברים צריכים להיות?....האם זהו היחס לו זוכה לקוח שרוכש מחשב יקר ערך במיטב כספו? האם כך מתיימרת חברה כ-HP להיות מספר אחת בשוק ולהוביל את המהפיכה בשוק המחשבים הניידים?
אני חש מרומה בצורה שאין כדוגמתה.... אעשה כל שביכולתי על מנת שאחרים לא יקנו HP. האמינו לי, יש בי הכוח. אני אדם שמוגדר בחברה כמוביל דיעה.
בזאת אסיים עם המון המון תודה לאתר תלונה אשר מאפשר לנו כלקוחות לספר על מה בליבנו בנוגע לשירות לו אנו זוכים.
וכמובן המון תודה לחברת HP שמלמדת אותנו הלקוחות מהיכן לרכוש מוצרים כגון מחשבים או ציודם. תודה!!!
עלבון, כספי, ביזבוז זמן סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה