פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחצי שנה מחשב חדש מסוג pavilion dv 5232tx בחו"ל. במעמד הקנייה הוטעתי כי יש אחריות בינ"ל על המחשב מה גם שמאחורי המחשב ישנה כתובית עם אחריות לשנה.
אחרי 3 חודשים הופיעה הודעת שגיאה שהארד דיסק לא תקין ויש לבדוק אותו במיידי.
בשיחת טלפון למחלקת התמיכה של hp הופנתי למעבדת cpm שם התברר שעל מחשב שנקנה בחו"ל אין אחריות!!!.. האמנם?!... היום קיבלתי את הצעת המחיר 1500 שקל החלפה של הארד דיסק למחשב בן פחות משנה! - ביזיון!.
אחרי ויכוחים עם שירות הלקוחות ושיחה עם מנהלת - התעקשות שלי - הופנתי למעבדה אחרת יותר זולה. שם נתנו לי הצעת מחיר 690 שקל.. הגיוני? כמעט שליש מהמחיר ??!
לשאלתי למה לא הופנתי מלחתחילה למעבדה היותר זולה נתקלתי בתשובה מקורית - יש כמה מעבדות שאנחנו עובדים איתם..!.!. הרי אתם יודעים איפה יותר זול!
בכל מקרה שילמתי ל cpm את דמי הבדיקה 100 ש"ח ועכשיו אצטרך להגיע למעבדה השניה ... ולשלם להם גם 690 ש"ח + 90 דולר על התקנת הוינדוס מחדש..
פשוט ביזיון לחברה גדולה כמו hp לא להכיר במחשב שלה כבעל אחריות למרות שהינו רשום באתר החברה כמתבקש כשקונים מוצר חדש.
אם היו לי כוונות לקנות מוצרים נוספים כגון מסך 22" ומחשב נוסף הרי שהכל בטל ומבוטל.
מאוכזבת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה