פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגעה של מדפסת ללא כבל המתחבר למחשב נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מדפסת ישירות מ HP וקיבלתי אותה ללא כבל המאפשר חיבור למחשב.
דיברתי עם שירות הלקוחות והם אמרו לי שמכיוון שקניתי מכשיר משולב (ללא פקס) וניתן להשתמש במכשיר כמכונת צילום ללא צורך בכבל למחשב, לא מסופק עם המכשיר כבל המחבר אותו למחשב וכזה יש לקנות בנפרד (לא יקר, אולם הטירחה הנובעת מכך רבה).
בשירות הלקוחות הודו כי שימושו העיקרי של המכשיר הוא להדפיס מסמכים מהמחשב ולשמש כסורק מסמכים ותמונות למחשב, אך למרות זאת מדיניות החברה היא לא לספק עם מכשיר זה, ועם מכשירים הדומים לו, כבל למחשב.
הודעתי לחברה כי אם כך יחסה ללקוחותיה, זהו המוצר האחרון שארכוש מהחברה.
הוספת כבל חיבור למחשב (כ- 15 ש"ח) לאריזת המוצר. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה