פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות החברה למוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מצלמתHP850 שרכשתי ברשת סקאל בחיפה לפני כשנתיים.
פניתי לשירות תיקונים בחיפה נאמר לי שעלות התיקון בערך כ 70% מערך המצלמה,
אומנם זה לא תיקון כי אם החלפת המצלמה למצלמה משופצת לכן פניתי לשירות לקוחות ונאמר לי שזאת מדיניות החברה,כמו כן נאמר לי שהעלות על סך 1200 ש"ח בערך.
לכן אני פונה אילך בבקשה לתשובה ולהתייחסות ללקוח לא מרוצה משירות שכן לא קיבלתי שירות תיקונים כי אם רק סיסמא "מדיניות החברה" אני רואה את עצמי כלקוח נפגע מעצם קניית מוצרי חברת HP,עליי לציין שהמחיר הנדרש עבור "התיקון"החלפת המצלמה במשופצת שווה לעלות מצלמה חדשה! אני מבקש התערבותך בנושא שכן שירות טוב-לקוח מרוצה,לו ידעתי שחברת HP אינה מתקנת מצלמות בארץ כפי שנאמר לי ע'י שירות לקוחות לא ההיתי קונה ממוצרי HP.

עוגמת נפש סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה