פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וטיפול בפניה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מחשב נייד חדש של HP. המחשב משרת אותי בעבודה ובלימודים.
לפני זמן מה נשבר ה USB הכפול, ועל מנת למנוע כניסת לכלוך סגרתי את הפתח על ידי פלסטיק. במשך הזמן ה DVD לא עבד כמו שצריך והחלטתי לשלוח אותו לתיקון/בדיקה בחברה בטרם תגמר האחריות. אחרי מספר ימים חזרו אלי מהמעבדה של חברת HP ואמרו שהלוח אם נהרס וזה "נזק לקוח" עלות התיקון 2100 ש"ח. מגוחך עד עצוב. חברה כמו HP מתנהגת ללקוחות שלה כמו למטומטמים.
עלבון סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה