פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב לקוי ושרות עוד יותר לקוי נושא התלונה:
אמסלם רועי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי רועי .
בתאריך 9-8-2007 רכשה עבורי אישתי מחשב נייד של hp דגם 6413
מתנה ליום הולדתי .
הדלקתי את המחשב לראשונה עפ"י ההנחיות שקיבלתי בעת הקנייה וסיימתי את ההתקנה,
כשניסיתי לקרוא מיילים ולראות סרטונים לא נפתחו לי קבצים במדיה פלייר,
פניתי למחרת לתמיכה הטכנית של hp לקבלת עזרה, נציג מהמחלקה הטכנית אמר שהבעיה לא במחשב אלא בחברת נותנת השירות 012.
בשיחה עם 012 נבדקה בעית התקשורת שנמצאה תקינה לגמרי,
(חשוב לציין שבביתי ישנו מחשב נוסף-נייח שעובד מצויין).
לאחר הבדיקה עם 012 התקשרתי שוב לתמיכת HP ועידכנתי אותם שהתקלה לא נפתרה וכי נבדקה בעיית התקשורת שנמצאה תקינה,
נציג התמיכה של hp התחיל בנסיון לבדוק את המחשב כשהוא מנחה אותי כיצד לפעול, נתבקשתי להיכנס לאתר הראשי של hp ולהוריד איזושהי תוכנה שאמורה לפתור את בעיית הסרטונים במדיה, לאחר שהורדנו את התוכנה עדיין לא פעלה המדיה פלייר כראוי.
אחר כך אמר לי הנציג להוריד עצמאית קודאקים דרך הגוגל, לאחר נסיונות רבים לא הצלחתי להוריד את הקודקים למחשב.
פניתי שוב למחלקה הטכנית ואז נאמר לי שאין להם דרך לעזור לי ושהם לא מבינים איך נאמר לי מצד נציג שלהם להוריד את הקודקים מהגוגל...
לאחר שיחות רבות ללא פתרון עם המחלקה הטכנית ביקשתי לשוחח עם מנהל המחלקה,מאוחר יותר במשך היום חזרה אליי נציגה בשם שרון שאמרה שהיא המנהלת, לאחר שסיפרתי לה שוב את השתלשלות העניינים-
גם היא ביקשה שהוריד את הקודקים מהגוגל....
הסברתי לשרון שאני לא יודע כיצד לעשות זאת ושכבר ניסיתי ושבנוסף המחשב החל לזרוק לי הודעה "מסד הנתונים של המחשב פגום."
לאחר 2 שיחות עם שרון דרשתי שיקחו את המחשב למעבדה לשם בדיקה,
המחשב נלקח למעבדה והובטח לי שהמחשב יחזור מהמעבדה לאחר 4-5 ימים, לאחר שבוע דיבר איתי טכנאי מהמעבדה וביקש לדעת מה הבעיה של המחשב אחרי מספר דקות חזר אליי וביקש את אישורי לפרמט את המחשב בשביל לפתור את הבעיה , נתתי את הסכמתי לכך.
לאחר כשבועיים בערך חזר אליי המחשב .
בנסיון הראשון לראות סרטון באימייל גילתי שכלום לא תוקן ולא רק שהוא לא תוקן הוא חזר יותר גרוע .
1.מסמכים ב word לא נפתחים
2.המדיה עדיין לא פועלת טוב בסרטונים.
3.הודעה של המחשב על בעיית מסד הנתונים כי הוא פגום עדיין קיימת.
4.תצוגת לוח הבקרה שונה לגמרי אחרי שנכנס למעבדה.
התקשרתי שוב לhp בשיחה עם שרון הסברתי לה שכלום לא תוקן וביקשתי להחליף את המחשב, שרון ביקשה לדבר עם המעבדה בכדי לבדוק איתם מה הבעיה .
לאחר כמה שעות שרון חזרה אליי והסבירה לי בעקשנות שהמחשב בסדר גמור ושצריך רק להוריד קודקים מגוגל ושאם אני לא מסוגל להסתדר אז שאני יזמין טכנאי על חשבוני.(כאילו שאני קלקתי את המחשב.)
בשלב זה כבר לא רציתי לדבר איתה או עם מישהו מ hp .
לא יכול להיות שמחשב חדש לגמרי מגיע עם כל כך הרבה תקלות.
לא יכול להיות שחברה כל כך גדולה ובינלאומית לא מסוגלת להתגבר על תקלה שלטענתם כל כך פשוטה .
אני כל כך מאוכזב מהמחשב שאמור היה לשמח אותי ליום הולדת.
ובמקום זה אני מתעסק בתקלות של מחשב חדש לגמרי.
אין לי ספק שלעולם אני לא ימליץ על hp גם בגלל המחשב וגם בגלל רמת השרות הכל כך גרוע שמזכיר חנות מכולת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המחשב פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה