פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות טלפוני HP סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15.3.2007 רכשתי מדפסת מבית HP .
התחלתי את לימודי לתואר ראשון והמדפסת הייתה מוצר הכרחי כידוע להגשת עבודות.
לאחר מספר הדפסות המדפסת החלה ליצור בעיות כגון: דפים שהיו נתקעים באמצע ההדפסה עד שהמצב הגיע לכך שהמדפסת כלל לא הדפיסה.
כלקוחה הגונה ולא מציקה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות 1700503048 וכמובן ביצעתי את כל מה שאמרו לי נציגי השירות לעשות מבלי להתלונן,הם אמרו להוציא מהחשמל ,להחזיר להזיז מצד ימין לשמאל את מתקני הדיו ואף אמרו לפתוח לסגור 4 פעמים את מכסה המדפסת.
מכיוון וכלום לא עזר אמרו לי שישלחו לי שליח להחלפת המדפסת ואני הודתי להם מאוד.
לשמחתי המדפסת החדשה(מאותו דגם ) הגיע ושוב הדפסתי מספר הדפסות ולאחר זמן מה המדפסת שוב הפכה לתקולה.
שוב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, (עברו כבר כמה חודשים כעת מדובר על חודש אוקטובר, תחילת שנת לימודי השנייה- כמובן שיש שנה אחריות) בשירות הלקוחות רציתי לרצות את נציגי השירות ולא לאכזבם ולומר להם שאני לא מסכימה לבצע שום פולה כי זו היא עבודתם וביצעתי שוב את אותה רוטינה.
בשלב מסויים ביקשתי לשוחח עם מנהל ואמרתי שכבר 7 חודשים (ממרץ :תאריך הרכישה ועד כה אוקטובר ) יש ברשותי מדפסת תקולה שהוחלפה כבר...
ביקשתי לשדרג את המדפסת, אמרו שיבדקו זאת, היחס והשירותיות בכל שיחה ושיחה היה משפיל היו נציגים אמרו (ציטוט):"אני לא בטוחה שאת שקולה..אני יותר שקולה ממך" ועוד יחס אשר לא מביע שום הצטרפות להרגשת לקוח אשר ברשותו מוצר מהמוצרים שלכם ואינו יכול לעשות בו שימוש במשך 7 חודשים!
כעת עדיין לא הסיים המירוץ אחר המדפסת משום שאושרת משירות הלקוחות עדיין צריכה "לברר" עבורי האם יש אפשרות לשדרג לי את המדפסת ואני עדיין מדפיסה עבודות הגשה אצל חברים או קרובי משפחה.
שירות מבזה, לקוי ומשפיל.
כספי סוג הנזק :
החלפת מדפסת , פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה