פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות שירות ירודה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.08 יום ג' הבאתי לבדיקה מחשב חדש שקיבלתי כשבועיים לפני האירוע. המחשב פשוט זז לאט. כאשר הבאתי אותו למעבדת השירות (המחשב כמובן תחת אחריות) נאמר לי כי המחשב יהיה מוכן תוך "עד 5 ימי עבודה" כלומריום ג' הבא.
יומיים לאחר מכן ביום ה' דיבר איתי טכנאי וביקש לדעת בבירור מה הבעיה.
ביום שני 7.1 צלצלתי לבדוק מה קורה עם המחשב כי מחר כביכול אני אמור לקחת אותו. התשובה שניתקלתי בה הינה שמשך הטיפול נע בין 5 ימי עב' לשבעה ימים! (מכאן אני מבין שזה מקס' 7 ימים) ולא ידעו להגיד לי מתי יהיה המחשב מוכן ומה בדיוק הבעיה. לאחר שדרשתי שיבדקו חזרו אלי עם התשובה שהמחשב ממתין ללוח אם. למחרת (לאחר 5 ימי עב') הואילו בטובם לצלצל אלי ולעדכן אותי שהמחשב לא יהיה מוכן, גם לא תוך 7 ימי עב' וזה יקח עוד מספר ימי עבודה וכי המחשב ממתין ללוח אם מחו"ל.אני את אותו היום פיניתי על מנת לאסוף את המחשב.למחרת בדקתי שוב מה המצב וביקשתי לדבר עם אחראי. העבירו אותי לבחורה בשם חן מנהלת שירות לקוחות שבכל שיחה שלי איתה הבנתי שאין שום קשר בין הענפים בעץ המבנה בחברה. היא אמרה לי כי אני תחת הטיפול האישי שלה וכי אני אקבל תשובה מה קורה עם המחשב.אני ביקשתי לקבל לוח אם ממחשב אחר בארצנו הקטנה שעוד לא הגיע ללקוח מאוכזב אך נאמר לי שזה לא קשור לשירות לקוחות. נאמר לי כי יצרו איתי קשר ביום ראשון, דבר אשר לא קרה (כל פעם שאמרו שיצרו איתי קשר עד שעה מסויימת אני הייתי לנסות ולתפוס אותם) ואז נאמר לי שבודקים לי אופציה לשדרוג המחשב לדגם טוב יותר וגם מחפשים לוח אם בארץ (פתאום אפשר?) וממתינים לאישור. פתאום יום למחרת צלצלו מהמעבדה ואמרו לי שהמחשב מוכן ושאפשר לאסוף אותו עד השעה 1800 (את הטלפון קיבלתי בשעה 1730). כאשר הגעתי לאסוף את המחשב הנציג במעבדה המליץ לי "ללחוץ אותם כמה שיותר". איזה מין לויאליות לחברה???
התוצאה היא שהמחשב אצלי, פיצוי עוד לא קיבלתי ואני גם לא יכול להגיד שממש טיפלו בבעיה שלי (המחשב עדיין איטי למדי, בטח בהשוואה למחשב חדש)
פיצוי הולם פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה