פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת HP אינה מכבדת אחריות על מוצר מתוצרתה נושא התלונה:
להב אמיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי מכשיר משולב חדש מתוצרת HP. מדובר על דגם מספר 5610. לפני כחודש התחיל הפקס לעשות בעיות, לקמט ניירות שהוכנסו לתוכו וכמובן לא עשה את עבודתו. בשתי שיחות שקיימתי עם שירות הלקוחות של החברה סירבו הנציגים לאפשר לי למסור את המכשיר לבדיקה ולתיקון מאחר והטסטים שביצעו עימי טלפונית צלחו. מה שנקרא "הניתוח הצליח והחולה מת". הבעיה לא נפתרה כלל ואני מאד לא מרוצה מהדרך שבחרה HP להתמודד עם בעיה במוצר לא זול שלה שעדיין בתוקף אחריותה.
כספי סוג הנזק :
תיקון המדפסת או החלפתה בחדשה. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה