חברת HP אינה מכבדת אחריות על מוצר מתוצרתה |
נושא התלונה: |
להב אמיר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 10 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי מכשיר משולב חדש מתוצרת HP. מדובר על דגם מספר 5610. לפני כחודש התחיל הפקס לעשות בעיות, לקמט ניירות שהוכנסו לתוכו וכמובן לא עשה את עבודתו. בשתי שיחות שקיימתי עם שירות הלקוחות של החברה סירבו הנציגים לאפשר לי למסור את המכשיר לבדיקה ולתיקון מאחר והטסטים שביצעו עימי טלפונית צלחו. מה שנקרא "הניתוח הצליח והחולה מת". הבעיה לא נפתרה כלל ואני מאד לא מרוצה מהדרך שבחרה HP להתמודד עם בעיה במוצר לא זול שלה שעדיין בתוקף אחריותה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המדפסת או החלפתה בחדשה. |
פתרון נדרש : |