פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן נתונים עקב תיקון כושל של מחשב נושא התלונה:
שפיר שקד שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הופניתי ע"י HP לחברה בשם CPM (בית רובינשטיין, ת"א) על מנת לבצע בדיקה ותיקון למחשב שהנייד שלי (נרכש לפני שנה, נמצא באחריות ל3 שנים).
הבעיה - חשש לתקלה בדיסק הקשיח עקב חום רב מדי שנפלט ממנו.
יום לאחר שהפקדתי את המחשב נזכרתי בתיקיה ששכחתי לגבות, אשר חשובה לי באופן קריטי ובלתי יתואר.
מאותו יום, כל יום, התקשרתי ל CPM
ואמרתי לפקידות שלפני כל עבודה על המחשב, במיוחד אם מוצאים שיש צורך להחליף הארדדיסק שהטכנאי ידבר איתי,
כי שכחתי לגבות תיקיה מסויימת.
חשוב לציין שהתיקיה אינה גדולה - עולה על כל דיסק-און-קי או ניתנת לצריבה על דיסק רגיל.
את כל זה אמרתי גם לפקידות וגם אמרתי שאני מוכן להגיע לבצע את הגיבוי הזה אם צריך.

הטכנאי התקשר אלי אחרי ביצוע העבודה - ואמר שהדיסק הקשיח הישן קרס כשהוציאו אותו מהמחשב.

כל העניין היה נמנע אם הם היו מתקשרים לפני ביצוע העבודה,
כמו שביקשתי והפצרתי במפורש בכל יום מאז שהפקדתי את המחשב !
כל עוד הדיסק היה בתוך המחשב הוא כן עבד
הבאתי אותו לתיקון רק עם חשד לבעיה, לא עם בעיה קיימת.
אובדן נתונים קריטיים סוג הנזק :
שליחת הדיסק לשחזור נתונים - ע"ח החברה פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה