שירות לקוחות של חברת hp |
נושא התלונה: |
שבת 15 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מצלמה של חברת hp . מחירה היה 1500 ש"ח. אחרי שנתיים המצלמה התקלקלה. פנינו לחברה, אך הם אינם מתקנים את המצלמות מתוצרם,ובמקום זאת הם מוכנים לתת לנו מצלמה מחודשת, תמורת....1200 ש"ח. אחרי דיונים והתכתבויות, הם הודיעו לנו שהם מוכנים להוריד את מחיר המצלמה המחודשת ל-600 ש"ח (עם אחריות ל3- חודשים בלבד)ובנוסף, 75 ש"ח עבור בדיקה והגשת הצעת מחיר...
למעשה, לאותם 75 ש"ח אין שום משמעות , כיוון שהם אינם מתקנים את התקלה במצלמה ועל כן אין סיבה להגיש לנו שום הצעת מחיר והמחיר הרי כבר סוכם מראש.
שאלתנו היא: האם חברה איננה מחוייבת להחזיק מעבדות וחלקי חילוף ולתת שירות תיקונים למוצריה גם לאחר תום תקופת האחריות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המצלמה או קבלת מצלמה חלופית במחיר סביר ואחרי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|