|
|
|
|
|
|
מדפסת 1315 |
נושא התלונה: |
מזור טובה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 19 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המדפסת נרכשה ב-3.4.2005 ויש לי תעודת אחריות. המדפסת התקלקלה וכאשר פניתי לחברה בזבזתי למעלה משעה עם טכנאי תמיכה ולאחר שסיימנו המדפסת שוב לא עבדה בצורה תקינה. בקשתי להחליפה בחדשה. מסתבר שיש להם מדיניות, לא לתת מוצר חדש אלא מוצר משופץ. כלומר עבור מדפסת בת ששה חודשים, אקבל מדפסת ישנה אך משופצת, לא הסכמתי. אני שילמתי 549ש"ח שאני עדיין משלמת אותם בתשלומים תמורת מדפסת לא תקינה שהם מסרבים להחליף אותה בחדשה, או לתקן אותה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות היולט-פקר |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. |
פתרון: |
|
|
|