|
|
|
|
|
|
קריסה |
נושא התלונה: |
עוז הרצל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 02 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשבועיים לאחר פקיעת האחריות, נאלמה דום,אינה מגיבה כלל
מדפסת
כשבועיים לאחר גמר האחריות, גמרה את חייה, HP-5150
נקנתה דרך אתר אול-סייל
מציין כי אני משתמש ביתי, שעדיין לא הדפסתי 50 עמודים במשך השנה הזו.
יפ
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות היולט-פקר |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. |
פתרון: |
|
|
|