פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קריסה נושא התלונה:
עוז הרצל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כשבועיים לאחר פקיעת האחריות, נאלמה דום,אינה מגיבה כלל
מדפסת



כשבועיים לאחר גמר האחריות, גמרה את חייה, HP-5150
נקנתה דרך אתר אול-סייל
מציין כי אני משתמש ביתי, שעדיין לא הדפסתי 50 עמודים במשך השנה הזו.


יפ
עוגמת נפש סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה