פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור של שנתיים וחצי שלא ניגמר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: טרטור של שנים עם מחשב שמרעיש dv6282

שלום בדצמבר 07 רכשתי מחשב נייד
עם השימוש הראשון הבחנתי ברעש מוזר שיוצא מהמחשב -מיד התקשרתי לשירות לקוחות עוד בשבוע הראשון לרכישה
ודיברתי עם נציגה באפריל 03 שקבעה לי שליחות עם חברת DHL ואחרי פסח המחשב חזר והחליפו לו סוללה
אך לאחר כמה שימושים המחשב התחיל שוב עם הרעש הצורם .
דיברתי עם המוקד התמיכה בערך 30 פעם והם ניסו ללא הצלחה לפתור את הבעיה.
התקשרתי שוב למוקד שירות הלקוחות ודיברתי עם סוני שהפנתה אותי לחן שכל אחת מהם התחילה את הטיפול ולא סיימה או שעזבה ונאלצתי כל פעם להתחיל מחדש עם נציגה אחרת
עד שדיברתי עם אופירה ששלחה אותי לCPM בת"א וגם הציעה שליחות עם חברת DHL אני סירבתי והלכתי עצמאית למעבדה לפתור אחת ולתמיד את הבעיה(למרות שביקרתי חודשיים לפני שם)- במקביל אופירה דיברה עם טכנאי בכיר שאמר שאין מה לעשות ושיש בעיה עם הדגם הצפציפי שלי
והפנה אותי שוב לשירות לקוחות.
דיברתי עם אופירה והיא הבטיחה לי שתבדוק בשבילי החלפת דגם מאחר שאין פתרון ותחזור אלי עם תשובה למחשב עם דגם זהה לזה של שלי והיא תקבל את האישורים לזה.
יומיים לאחר מכן טסתי לטיול שאחרי הצבא לדרום אמריקה וחזרתי לפני חודש
מכשחזרתי וביקשתי לדבר עם אופירה אמרו לי שהיא לא עובדת יותר שם.
ועוד פעם התחילו מסכת ייסורים כמו שעברתי עם 4 מנהלות שירות
דיברתי עם ליאת שאמרה שהיא לא רואה הבטחה כזאת במחשב וגם לא את הביקורים מאחר שהמחשב לא נכנס למעבדה עצמה אלא נבדק בדלפק ולכן יש פרוצדורה ארוכה
והפנתה אותי למנהלת בשם גלית "אחראית שירות לקוחות"- אך היא אמרה לי לשוב למעבדה ואני סרבתי בתוקף..
מאחר והיא הציעה לי את החלופה שאופירה הציעה לי בזמנו (הלכתי אז למעבדה על חשבוני והפסד יום לימודים ועבודה) -ושוב חזרנו אחורה בזמן- אני לא מסכים ללכת שוב לאחר שהמחשב ביקר במעבדה 3 פעמים וסוכם שיש להחליף דגם.

דיברתי עם גלית והתחננתי שידברו עם אופירה ושכל זה יכול להיפטר בשיחת טלפון אחת כי היא בטוח זוכרת אותי (היא גם דיברה עם חברה של)י..-אך גלית סירבה בתוקף..

אני סטודנט ואני מצטער על הרגע שקניתי מחשב מחברת HP מאחר ואני צריך להשכיר מחשב מהספרייה בתשלום של 14 שקל ליום מצב אבסורדי לחלוטין.

ואני שואל איך חברה גדולה כמו HP מרשה לעצמה לטרטר לקוח במשך שנתיים וחצי על מוצר שנקנה פגום?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דגם פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה