פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-טיפול והגרוע חוסר התייחסות ממושך לפנייה חוזרת ונשנית..b נושא התלונה:
גהלי יואב שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
----- Original Message -----
From: YOAV-G
To: HP[email protected]
Sent: Tuesday, October 20, 2009 11:55 PM
Subject: Fw: Re: Fw: HP EMEA משוב למנהל האתר - אישור אוטומטי/ בקשה חוזרת לטיפול..


שולח שוב - זה זמן רב שאני ממתין לתשובה
מעט כבוד לבן-אדם/ללקוח בפרט, שנכתב על-ידך/כם:
"במידה ולא קיבלת פתרון תודיע לנו ואנו נשתדל לעזור." [ראי/ה-מטה]
אבקש מעט יחס ותגובה למכתבי זה שחוזר ובא אליכם מה- 7.9.09 ועד-עתה ללא מענה.




לכבוד, הגב' אלינה רייזר שלום-רב!
אני מודה לך על תשובתך בה את מציינת: "אם לא קיבלת פתרון משביע רצון,
אנא יידע אותנו על ידי שליחת תגובה להודעה זו ואנחנו ותשתדל לעזור לך."
אכן, אני חוזר פונה אלייך ומבקש שוב,לבוא לקראתי
מכיוון, שאמת היא שהבטריה לא עבדה יותר ממחצית השעה
לפני שהסתיימה האחריות .אך, לצערי לא טיפלתי בכך מכיוון שלא השתמשתי בה
פירטתי את ההסבר לכך בפנייתי הראשונה, הרשומה-מטה.
והיום כאשר אני נמצא בחו"ל ואני זקוק לשימוש בה היא אינה עובדת אף לא דקה אחת.
לכן ביקשתי להתייחס לבקשתי בהיענות מכיוון, שאמת הדבר שהבעיה עם הבטריה היתה
עוד לפני תום האחריות - אני נשבע!
ולא הוגן ולא מכובד שאני מקבל תגובה : "תוכל לרכוש סוללה במדינה אשר אתה נמצא
כעת."
זה רחוק מלתת עזרה לצערי, זה קרוב יותר לפגיעה באינטלגנציה.
מאד מגוחך ומאד לא רציני שאדם בחב' HP יכתוב לי שאפשר לקנות - כל אדם יכול
להציע לי לקנות כל דבר.
פשוט, במקום לעזור לי - מעליבים אותי.
האור היחידי שראיתי בתכתובת זו הוא זה אשר כתבת ואשר ציטטתי בראשית מכתבי זה /
במידה ולא קיבלת פתרון תודיע לנו ואנו נשתדל לעזור.
ואכן, זה המצב. אני מאד מקווה ומאמין שעם קצת רגישות והבנה לעניין תבואו
לקראתי בעניין זה.
מה-שכן, חוזרת לצערי שוב הבעיה של מסך מרצד/מהבהב אך, שוב אני מבקש תעזרו לי רק
בעניין זה של הבטריה.
בתודה מראש,
ובכבוד-רב.
יואב גהלי.

[מצורף תרגום גוגל לאנגלית../ Google English translation attached ..]


Honor, Ms. Alina Rizer Hello - great!
I thank you for your answer in the notes: "If you have not received a
satisfactory solution,
Please let us know by replying to this email and we will endeavor to help
you. "
Indeed, I turn back to you and asks again, coming toward me
Because, the truth is batteries did not work more than half the time
Before the warranty ended. But unfortunately I did not handle it, because
not used it
Detailed explanation to this first appeal, the record - below.
And today when I was abroad and I need to use it does not work even one
minute.
So I treat my request response because, really it was a problem with the
batteries before the end of warranty - I swear!
And fair and honorable that I receive a response: "You can buy a battery in
which you are now."
This is far from giving help Unfortunately, it's closer to injury
intelligentsia.
Not very funny and very serious person Bhb 'HP will write me to buy - anyone
can offer me to buy anything.
Simple, instead of helping me - insulting me.
The only light I saw this correspondence is the one who wrote and which I
quoted at the beginning of this letter / If you have not received a solution
let us know and we'll try to help.
Indeed, it is. I really hope and believe that with some sensitivity and
understanding regarding this matter come to meet me.
What - because, again unfortunately again the problem of screen flickering /
flashing but, again I ask only help me in this matter of the batteries.
Thanks in advance,
Respect - great.
Yoav Gahaly.

----- Original Message -----
From: "HP Israel Webmaster" <HP-Israel.Webmaster@HP.com>
To:
Sent: Tuesday, September 29, 2009 3:27 PM
Subject: RE: Re: Fw: HP EMEA משוב למנהל האתר - אישור אוטומטי/ בקשה חוזרת
לטיפול..


> HP Customer Care
> http://welcome.hp.com/country/uk/en/support.html
>
> Dear HP Customer,
>
> Thank you for your patience.
>
> We have attached below the response to your recent enquiry.
>
> If you have not received a satisfactory resolution, please let us know by
> replying to this email and we will endeavour to help you.
>
> If you would like to call HP or chat with an online agent please visit our
> Contact HP page.
>
> Kind Regards,
> Alina Rizea

תרגום הנ"ל
>
לקוחות יקרים של HP,

תודה על הסבלנות שלך.

יש לנו המצורף להלן התגובה כדי חקירה האחרונות שלך.

אם לא קיבלת פתרון משביע רצון, אנא יידע אותנו על ידי שליחת תגובה להודעה זו
ואנחנו ותשתדל לעזור לך.

אם אתה רוצה לקרוא של HP או צ 'אט עם סוכן מקוונת, אנא בקר בדף צור קשר שלנו של
HP.

Kind Regards,
אלינה Rizea


> HP EMEA Feedback to Webmaster Team
>
> NOTE: Our advice is strictly limited to the question(s) asked and is based
> on the information provided to us. Problems and solutions may depend on
> the nature of your system environment and various other parameters that
> are unknown to HP; therefore, HP cannot assume any responsibility or
> liability. Please be advised that technical information changes as new
> data becomes available, therefore, HP recommends that you check back at
> our Customer Care web site located at
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/siteHome?dlc=en&lc=en&cc=uk regularly
> for possible updates. Hewlett-Packard shall not be liable for any direct,
> indirect, special, incidental or consequential damages in connection with
> the use of this information.
>
> (2947337-4149139-0929:1323)
> Original Message Follows:
> ------------------------
>
> http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html
>
> לקוח יקר,
>
> מדובר על מחשב שלא נמצא באחריות כבר מעל שנה ושלושה חודשים, לא מדובר כאן
> בהפרש של יום יומים שבוע, לכן אין באפשרות חברת HP לתקן המוצר שברשותך ללא
> תשלום.
>
> תוכל לרכוש סוללה במדינה אשר אתה נמצא כעת.
>
> תודה על שהשתמשת בשירותהלקוחות של היולט-פקרד.
>
> נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.
>
>
>
> הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע
> שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך
> ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או
> חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים,
> ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות
> http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות
> עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים,
> מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.
>
>
> (2941159-4137021-0925:1235)
> Original Message Follows:
> ------------------------
> לחב' HP, שלום רב!
> אני שוב כותב לאחר שלא נעניתי על
> פנייתי מתאריך 7.9.09
> ואני מבקש בכל לשון של בקשה את תגובתכם
> לבקשתי המפורטת הרשומה-מטה.
> בתודה מראש,
> ובכבוד-רב.
> יואב גהלי.
> [email protected]
>
> ----- Original Message -----
> From: YOAV-G
> To: HP[email protected]
> Sent: Monday, September 07, 2009 12:33 AM
> Subject: Re: HP EMEA משוב למנהל האתר - אישור אוטומטי
>
>
> לחב' HP ,
> קיבלתי את תגובתכם לכך, שפנייתי התקבלה.
> אני מקווה ומאמין כי תטפלו בפנייתי,
> על הצד הטוב ביותר.
> בהערכה רבה,
> יואב גהלי.
>
> ----- Original Message -----
> From: "HP Feedback Team"
> To:
> Sent: Monday, September 07, 2009 12:27 AM
> Subject: HP EMEA משוב למנהל האתר - אישור אוטומטי
>
>
>>
>>
>> תודה על פנייתך למערכת הפניות של מנהל האתר ב-HP ישראל. פנייתך חשובה לנו,
>> והיא הועברה למנהל אתר של HP.com. נא לא להשיב להודעה אוטומטית זו.
>>לנוחיותך, מצורף בהמשך העתק של ההודעה אותה שלחת בדואר אלקטרוני.
>> אם פנייתך אינה קשורה ל-HP.com, אנו נעביר אותה לטיפול מוקד התמיכה המתאים.
>> HP מפעילה מוקדי תמיכה שונים המספקים מענה למגוון המוצרים והצרכים. לפיכך,
>> מומלץ להיעזר ברשימה המופיעה בדף
>> http://welcome.hp-ww.com/country/il/he/contact_us.html ולאתר באמצעותה את
>> מוקד התמיכה המתאים ביותר.
>>
>> לנוחיותך, הודעת הדואר האלקטרוני ששלחת מצורפת בהמשך. מומלץ לוודא כי לא
>> נפלו שגיאות בכתובת הדוא"ל. אם הכתובת אינה מדויקת, נבקשך לשלוח מחדש את
>> פנייתך.
>>
>> המענה לפניות הינו באנגלית.
>>
>> סיווג האתר:
>> הבעיה שאותרה: משוב חיובי
>> כתובת אתר האינטרנט - URL:
>> http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=s-005&h_lang=he&h_cc=il&h_product=321957&h_client=S-A-R217-2&lang=he&cc=il
>>לחב' HP , שלום רב!
>>

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה