פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בטיפול והתחמקות נציגות השירות מפתרון הבעיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברשותי מחשב נייד של חברת HP אשר נקנה על ידי לפני כחודשיים וחצי. באותו יום פתחתי את המחשב הנייד והבחנתי שעל החלק העליון שעל המסך ישנו פס קטן. הלכתי למנהל החנות והוא טען שזה כנראה פיקסלים שרופים ושHP לא מחליפים מסך בגלל זה. הוא אף התקשר לשירות הלקוחות של HP ושם אמרו את אותו הדבר. הפס עצמו לא הפריע כל כך והוא אמר שאין צורך לדאוג ושזה לא משהו לא תקין. לאחר כחודשיים, פתחתי את המחשב ולהפתעתי הפס התרחב לפס הרבה יותר גדול, שאי אפשר שלא להתייחס אליו, ומה שהתברר כנראה כסדק במסך ולא בפיקסלים שרופים, דבר שנשמע תמוה מלכתחילה. שלחתי את המחשב לתיקון במעבדות של HP, ולאחר 11 יום יצר איתי קשר טכנאי המעבדה וטען שהתיקון עולה 920 שקלים, למרות שהמחשב באחריות ונקנה לפני חודשיים בלבד. סיפרתי לו את הבעיה והוא נתן לי טלפון של שירות הלקוחות וטען שהם יעזרו לי בכך. התקשרתי לשירות הלקוחות, ודיברתי עם נציגה בשם אושרת, טענה שהיא לא יכולה לאשר דבר כזה ולכן תעביר את הפנייה למנהלת שתיצור איתי קשר תוך 24 שעות לצורך פיתרון התקלה. מאותו יום נתקלתי בסחבת איומה, אף מנהלת לא יצרה קשר וכאשר הצלחתי להגיע לנציגה הראשונה בשם אושרת, היא טענה שזה בגלל שהיא היתה חולה ולא היתה בעבודה. אני לא חושב שיש קשר לכך שהנציגה היתה חולה לזה שהפניה היתה צריכה להגיע למנהלת, שהיתה צריכה לחזור אלי תוך 24 שעות. עד עכשיו, עברו 21 יום, אף אחד לא יצר קשר, והמחשב שלי נמצא אצלהם. הסחבת שלהם והיחס המזלזל כלפי הלקוח גורמים לעוגמת נפש שלא חוויתי כדוגמתה באף חברת מחשבים קודם לכן. ברצוני להדגיש שהמחשב שלי שמור בצורה קפדנית, ולמרות היותו מחשב נישא השימוש היחידי שלו הוא על שולחן קבוע, ואין עליו ולו שריטה אחת קטנה. צילמתי אותו מכל הכיוונים לפני ששלחתי אותו ואהיה מוכן לשלוח את התמונות במקרה הצורך. בנוסף יש ברשותי את מהלכי השיחה מתחילת התהליך.
המחשב עבורי הוא כלי עבודה חשוב ואין באפשרותי לעבוד ללא מחשב. נאלצתי לשכור מחשב לתקופת התיקון שנמשכת ונמשכת, ועוד מעט אצטרך לשלם שכירות עבור חודש נוסף.
חווית השירות שהייתה לי עם חברת HP עד עכשיו לא נעימה כלל, לאחר שהשקעתי במוצר שלהם ממיטב כספי, ולאחר חודשיים בלבד אני מוצא את עצמי קורבן לסחבת איומה, מבזבז זמן יקר בטלפונים, מכתבים ובדאגות מיותרות.
כספי, ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
להחליף את המסך ללא כל עלות מצידי ותוך זמן סביר לאחר המתנה ארוכה מאוד פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה