פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מחשב נייד חדש מסוג dv 6, שהיה מקולקל מההתחלה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

רכשתי לפני כחודש וחצי(26.10.09) מחשב נייד Hp מהסדרה החדשה (win 7)
המחשב הגיע לרשותי, ותוך כדי עבודה היה משמיע ציפצופים, שלא שידרו לי תקלה.
לאחר כ18 יום שהמחשב אצלי שמתי לב כשהוא מצפצף הוא גם נתקע.
פניתי לחברת HP - והם ביקשו ממני לשלוח את המחשב ולאחר 10(!) ימי עסקים הם יחזירו לי אותו.
ציינתי בפניהם שזה לא תקין שאני אמתין עשרה ימים והמחשב לא ישב אצלי אפילו חודש. שירות לקוחות טען שהוא יקצר את הזמן.
לאחר כתשעה ימי עסקים, (שהמחשב עדיין לא אצלי), הודיעו לי שהדיסק הקשיח אינו תקין והם יחליפו אותו, אבל כרגע אין להם במלאי.
לכן הם יחזירו לי את המחשב עד שיגיע דיסק קשיח מחו"ל..
המחשב הגיע אלי אחרי 11 ימי עסקים(להמתנה ללא תיקון)- והפעם עם שריטות.
ועל זה טענו שיחליפו לי את הפלסטיקה.
כתוצאה מכך, ציינתי בפני שירות הלקוחות את הדברים הבאים:
1. לא הגיוני שבמחשב חדש מחליפים את הדיסק הקשיח. חלק עיקרי במחשב.
2. לא הגיוני שהמחשב שקניתי רק לפני חודש וחצי- חצי מהזמן הוא לא אצלי.
3. לא הגיוני שאני אקבל מחשב חדש- ושיחליפו לי בנוסף את הפלסטיקה בגלל עבודה לא זהירה שלהם.
למותר לציין שאני לא יכול לעבוד עם המחשב למרות שהוא אצלי, כי ממילא יחליפו לי דיסק קשיח, ואני לא רוצה לעבוד כמה פעמים בהורדות והתקנות של תוכנות וכו'...

פניתי אליהם כתוצאה מהנ"ל שאני מעוניין במחשב אחר חדש- כי אני לא מעוניין במחשב שעבר שיפוצים \משומש...
ותשובתם הייתה:
שעברו מעל 14 ימי עסקים לאחר הקניה ולכן זה לא ניתן.(תלונתי הייתה לאחר 18 ימי עסקים)

מאוכזב מחברת HP

ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החלפת המחשב במחשב חדש אחר. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה