פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חדש שנשלח למעבדה בשל הארד דיסק פגום, אינו חוזר אלי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דפנה 9 רעננה 43662 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-19/7/09 קניתי מחשב חדש. כעבור זמן קצר היו בעיות ואמרו לי בתמיכה להוציא את הבטריה לכמה שניות. הבעיה חזרה על עצמה מספר פעמים עד שהחלטתי שלא יתכן שאשאר עם מוצר פגום. בדיקה וירטואלית שנעשתה נמצא כי ההארד דיסק פגום ואז התחילה דרך היסורים שלי. המחשב נלקח מביתי בתאריך 26/11 ועד היום לא תוקן.התחייבות החברה היא מ5 ימים ועד 14 יום. היום הוא היום ה-14 ועדיין איני יודע מה הסוף. במעבדה נאמר לי כי אין את החלק הפגום ויש להביאו מחו"ל. אחראית שרות הלקוחות של HP מרים אינה זמינה כי תמיד היא בשיחה וכשהיא עונה היא מבטיחה שתשוב אלי עם תשובה אך היא אינה חוזרת.תמהני האם אין בחברה הארד דיסק וצריך להביאו מחו"ל ומה יהיה עלי בינתיים כל כך הרבה זמן בלי מחשב? מדוע לא נותנים מחשב חליפי או מחשב חדש במקום הקודם הפגום?
שהות ממושכת ללא מחשב סוג הנזק :
שיחזירו מיד את המחשב שלי , או חליפי, או חדש עם כל התוכנות שהיו לי בקודם פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה