פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מצלמה 3 חודשים מתום תקופת אחריות, מס' עבודה 740052228 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצלמת HP975 שברשותי החלה להציג תמונה אדומה במסך התצוגה, תקופת האחריות של המצלמה תמה לפני כ-3 חודשים. פניתי למרכז השירות של HP בפתח תקווה והשארתי את המצלמה לאיבחון התקלה.
להפתעתי המרובה נתגלה לי כי חברת HP לא מחזיקה כאן חלפים פנימיים למצלמות למרות שעפ"י החוק היא נדרשת להחזיק חלפים לתקופה של 5 שנים.
הוצע לי ע"י מרכז השירות לקחת מצלמה מחודשת במקום בעלות של 1050 ש"ח!!! עם אחריות ל-3 חודשים.
המצלמה עלתה לי 1499 ש"ח לפני שנה ושלושה חודשים והם מצפים שאני אשלם 1050 ש"ח עבור מצלמה מחודשת כיום, זהו אינו מחיר השוק של המצלמה כיום.
חשוב לי לציין כי המצלמה הפסיקה לעבוד כך סתם ולא כתוצאה מנפילה או מים שחדרו לתוכה כך שאם הדבר היה באשמתי הייתי מבין כי גרמתי לנזק בלתי הפיך אבל במצב דברים זה שהמצלמה כך סתם חדלה מלהציג תמונה רגילה אינני חושב שעלי לשלם 1050 ש"ח הדבר גובל באבסורדיות.
כספי סוג הנזק :
חברת HP צריכה להחזיק חלפים לתיקון המצלמה בארץ ולא פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה