פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מסרתי מצלמה מסוג HP850 לתיקון,תיארתי את התקלה כ בעיה של הופעת רקע אדום בצילום סטיליס וללא הפרעה בצילום וידאו.
שילמתי 75 ש"ח דמי בדיקה עבור הצעת מחיר לתיקון וחתמתי על התחיבות לתיקון בסכום של עד 350 ש"ח
לאחר יומיים קיבלתי תשובה בפקס ובו הצעת מחיר לרכישת מצלמה"מחודשת" בעלות של 90% מעלות מצלמה חדשה.
כאשר חזרתי למרכז שרות הלקחות לברר מה התקלה במצלמה ומדוע אי אפשר לתקן ועליי לרכוש מצלמה "מחודשת" . התברר לי העבדות הבאות
1. חברת HP אינה מתקנת כלל מצלמות דיגטליות ומציעה רק לרכוש "מחודשת" במקרה של תקלה במצלמה
2.לדברי הטכנאי במעבדה הוא רק אימת את התקלה(ע"י ניסיון צילום בלבד)
ואכן כמו שתיארתי לפקידה בשרות הלקחות יש הפרעה בצילום תמונות.
3.לדבר הטכנאי לא פתח את המצלמה ולא ביצע שום פעולה מלבד ניסיון לצלם תמונה.

לפיכך פונה אני אליכם בתלונה כיצד לחברה כה גדולה ורצינית כמו HP אין בארץ מעבדה לתיקון מצלמות , והם כשיטה מציעים רק לרכוש מצלמה "מחודשת" ובעלות של כמעט מצלמה חדשה !!!
מדוע גבו ממני כסף (75 ש"ח) לבדיקת המצלמה כאשר לחברה ידוע כי אין ביכולתה לבצע תיקון או בדיקה רצינית לאיתור התקלה במצלמה והם תמיד מציעים רק רכש של "מחודשת"

יש לציין כי מדובר במצלמה שעלתה כסף רב (1900 ש"ח) היא בת 20 חודשים בלבד ולא נגרם לה כל נזק של חבלה שבר וכד...

כספי סוג הנזק :
שהחברה תגלה אחריות כלפי לקוחתיה ותדאג גם לשירות תי פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה