פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע אתם לא מציינים שאין כבל USB במדפסת??? נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 28.12.05 קניתי בקריון מדפסת HP1410. כשהגעתי הביתה (ואני גר באזור ירושלים) נדהמתי לגלות שאין במארז כבל USB. דפדפתי בחוברת ההתקנה ואין שום מילה או חצי מילה על כך שאין במארז כבל כזה. כשדיברתי עם נציגת שרות HP היא סיננה לי כמה מילים על כך שזה באחריות המשווק. בושה וחרפה שחברה כה רצינית מוציאה תחת ידה מוצרים אשר ללקוח הפרטי אין באפשרותם להשתמש בו אלא אם כן הוא מוסיף 20 ש"ח וקונה כבל. מדוע אינכם שמים מדבקה זוהרת על הקרטון להודיע "כאן אין כבל USB".
עגמת נפש. סוג הנזק :
כבל USB חדש שיגיע בדואר ללא שום תוספת במחיר. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה