פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במחשב נייד של חברת HP, כונן DVD תקול נושא התלונה:
מנצור איתי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 12/8/2010 רכשתי מחשב נייד מסוג PAVILION דגם DV6-1120 של חברת HP. האחריות למכשיר הינה למשך שנה.
במהלך תקופה של כשנה וחודשים, ה- DVD התקלקל פעמיים אי יכולת העתקת נתונים לכונן הקשיח(תקופה קצרה יחסית במונחי עבודה של מחשב חדש).

יש לציין כי ייתכן וה DVD התקלקל עוד בתקופת האחריות מכיוון שאת התקלה קשה לזהות (לא ניתן לקרוא/להעתיק דיסק עם נתונים מעל 600MB ).
בבדיקה טלפונית בתאריך ה- 24/10/2010 עם השירות הטכני (זיו) הצלחנו להעתיק דיסק עם 400MB של נתונים אך שוב, לא הצלחנו לבצע פעולה זו על דיסק עם כמות גדולה יותר של נתונים ואכן, הנציג הטכני טען שקשה לעלות על בעיה זו משום שבהעתקת נתונים עם קיבולת קטנה כונן ה DVD מתפקד כיאות.

התקשרתי שוב לחברת HP ונמסר לי שאינם אחראים לתיקון הכונן משום שהאחריות הקצרה חלפה לאחר 3 חודשים ודרשו ממני לשלם שוב מחיר מלא על אותו רכיב שהתקינו כתשעה חודשים לפני כן!!! (כונן ה DVD הוחלף במסגרת האחריות ב- 12/01/2010)

התנהלות זו נראית לי כבלתי סבירה עד שערורייתית, שכן לא ייתכן כי מחשב חדש כלשהו, ובמיוחד מחשב של חברה בעלת מוניטין כמו HP, התקלקל פעמיים בתקופה של כשנה וחודשיים. שוב, ייתכן כי המכשיר התקלקל עוד בתקופת האחריות הקצרה מכיוון שממחשב זה כמעט ואיננו קוראים תקליטורים ובנוסף על כך, קיים קושי בזיהוי התקלה.

חשוב לציין כי המחשב טופל בצורה אחראית, לא הוצא מהבית, לא נפל, ואין כל סיבה הגיונית לתקלת DVD חוזרת, מלבד מוצר פגום בבסיסו.

בניסיון לפנות לליאת טבק, מנהלת שירות לקוחות HP ישראל, נתקלתי באטימות מוחלטת והתנערות מטיב המוצר אותו הם מספקים.

במהלך השיחה השניה הוצעה לי הנחה של 50 ₪ (400 ₪ במקום 450 ₪).
משמעות ההצעה הינה שעלות התיקון תעלה 400 ₪ 15% מעלות הרכישה של המחשב .סכום גבוה לכל הדעות.

הפתרון שהוצע לא מתקבל על הדעת, שכן מדובר בתקלת רכיב חוזרת, שמשך החיים שלו אמור להיות ארוך בהרבה.
יתרה מכך, אני מצפה שלאחר החלפת רכיב תקול בחדש (12/01/2010) תחול עליו תקופת אחריות של לפחות שנה בדומה לכל מוצר חשמלי חדש (אני מתכוון לכונן ה- DVD).

אני כלקוח מרגיש מרומה שכן הקפדתי לרכוש במיטב כספי מחשב של חברה מוכרת ומובילה בעלות גבוהה תוך מחשבה שהמחשב ישמש אותי בשנים הקרובות. בתמורה לכספי קיבלתי מחשב עם תקלת DVD חוזרת, וחסר יכולת בסיסית של העתקת נתונים חשובים לתוך הHD (כונן קשיח).

אבקש את עזרתכם במימוש החובה של HP כלפי הצרכן, ובמניעת התנערות שלהם לאחריות על המוצרים שהם מייצרים ומשווקים.
כמו כן, בהבאת מידע זה לציבור הרוכש מחשבים ניידים, שכן מידע זה (איכות המוצר וטיב השירות של HP) עשוי להביא לשיקול מכריע ברכישת מוצרי החברה.
כספי סוג הנזק :
החלפת כונן הDVD התקול בחדש ללא עלות (הארכת מסגרת האחריות) פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה