פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון חברת HP לתקן את מחשב ה HP הנייד שלי אשר במסגרת האחריות. נושא התלונה:
יחיאס ירון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
מספר פנייה לחברת HP מספר פנייה E141300 . מספר דגם פווליון מספר הסידורי של המחשב הנייד: snd9490h2b .
שלום בתאריך ה- 24.12.2010 הכנסתי את המחשב הנייד שקניתי בחו"ל בחודש דצמבר 2009 . למעבדת HP בית רובנשטיין שדרות מנחם בגין לאחר כשבוע ומספר ימים 3.11.2010 יצרו עימי קשר מהמעבדה ונאמר לי כי אין באפשרותם להזמין את החלק המבוקש לתיקון יש לציין שהתקלה לדברי הטכנאי בשם אסף הייתה כי כרטיס מסך ובעיית החיבור של המסך למחשב הנייד כדבריו פגומים יש לציין כי התיקון של כרטיס היה במסגרת האחריות. לאחר מכן נאמר לי כי לא נייתן להזמין את החלק המבוקש מחו"ל. תשובה אשר נשמעה לי תמוהה. התקשרתי למוקד שירות לקוחות HP ורציתי לקבל הסבר הגיוני יותר היות והמחשב הנייד נמצא במסגרת האחריות. נאמר לי על ידיד נציגת קשרי לקוחות בשם יאנה קונצליק כי זהוי התשובה וכי היות וקניתי את המחשב בחו"ל עלי לשלוח אותו לתיקון באופן פרטי . תשובה זו נשמעה לי הזויה היות וחברת HP הינה חברה עולמית. הנציגה יאנה עמדה בשלה ומארה שזהוי התשובה הסופית וכי לא ניתן לבצע כלום. אני כבר לא יודע מה לעשות המחשב הנייד שלי הוא חשוב מאוד היות ואני סטודנט וצריך את המחשב וכיודע מחשבים ניידים אינם זולים כלל וכלל.
אני מאוד מאוכזב מהיחס שקיבלתי מן השירות לקוחות של HP זורקים את הלקוח אשר קנה את המחשב מחברת HP וזורקים אותו להתמודד לבד עם הבעיהבשורה התחתונה אני מאוד מאוכזב הן מהיחס והן מהתשובות ואני יודע שיותר מחשב של חברת HP או כל מוצר אחר כלשהו אני לא אקנה יותר.
כספי סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה