|
|
|
|
|
|
כל שנה מחדש מתקלקלת המדפסה החדישה של XP |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תקופה ארוכה אנחנו מקפידים (מסיבה לא ברורה) לרכוש מדפסות של HP , בערך אחת לשנה. תמיד אנחנו רוכשים מדפסת ביתית צבעונית אמינה לשימוש מועט.
הפעם רכשנו מדפסת 3650 לפני פחות משנה וזאת המדפסת אולי השלישית של החברה הזו שאנחנו רוכשים ולהפתענו או לא להפתענו המדפסת שוב אינה מגיבה, כפתור הכיבוי הדלקה מהבהב מזה תקופה ארוכה.
מרכזי שירות אין בקרבת מקום ובאתר של HP ישראל כל לינק ליצירת קשר מוביל לאתר באנלית.
מכיוון שאז המדפסת עלתה 400 שקלים , אין טעם לטרוח ולתקן אותה אלא רק לרכוש חדשה.
אבל הפעם זה לא יהיה HP!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא רוצה שום פתרון מהם ולא רוצה שום מוצרים שלהם יות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות היולט-פקר |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. |
פתרון: |
|
|
|