פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב תקול אחרי שנה וחודשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך דגניה 84.1 נתניה כתובת:
מרכז שירות הלקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחודשים רכשתי את המחשב באופיס דיפו שפיים מחשב מדגם TX 2 1050
מכשיר יקר מאוד שהוא מסך מגע.ברצוני לציין שבזמן הרכישה אף אחד לא אמר לי שיש אחריות רק למשך שנה עים אפשרות להגדיל ל3 שנים היות ויש לי בבית מחשב של דל חשבתי לתומי שגם כאן יש אחריות ל3 שנים.
מאוד התלהבתי מהמכשיר שלכם ולכן רכשתי אותו.
לפני כמה ימים פתאום המכשיר הפסיק לעבוד תוך קשיים בלעלות את המחשב כאשר מדליקים אותו וכן מראה שיש בעיה באר דיסק שלו פניתי לתומי לשרות לקוחות ואז התברר לי שאין אחריות ואם אני רוצא לתקן אותו אני צריך לשלם.
כחברה שחרתה על דיגלה להיות הכי טוב בלתת שירות ללקוח מאוד התאכזבתי מהתשובה שקיבלתי ממכם.
דבר ראשון .
1. אך מחשב ברמה כזאת מחזיק שנה וחודשים.
2. למה ההתעקשות והתשובה של הנציגה שלכם שאין מה לעשות והפיתרון שנתנה לי הוא פשוט לשלם או לא לתקן .
3. אני לא מבין את החברה שלכם בסך הכול עבר שנה וחודשים ולא שנתיים או שלוש שנים ההתעקשות שעבר חודשים מהאחריות לא מתאימה לחברה בסדר גודל כשלכם.
4. אני מאוד מאוכזב מהחברה שלכם כמו כן מהתשבות שנתתם לי ולמרות שהסברתי לנציגה שלכם שף אחד לא אמר לי שיש אחריות רק לשנה ?ואם האיתי יודע לא האיתי עושה הרחבה לשלוש שנים זה נראה הגיוני לכם.
5. אני מצפה מחברה כמו שלכם לקבל את השירות שמגיע לי ממכם ולא ללכת עים הראש בקיר בגלל שחלף חודשים בלבד מתום האחריות זה לא מתאים לכם.
כולי תקוה שתתעשתו והמחשב יטופל כיאה לחברה כמוכם ללא תשלום.
כי זה לא נכון לעשות את זה ללקוחות שלכם שנתנו אימון בכם וכאשר צריכים אותכם. אתם פשוט מתנערים מזה.
מצפה לטיפולכם המהיר בפתרון הבעיה בברכה רוני צדוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המחשב פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה