פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות+שירות לקוחות פוגעני - HP נושא התלונה:
צ'ייקובסקי ארתור שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מבית Compaq HP , על גב הקופסה הובטח כרטיס גראפי , אך בשימושי במחשב גיליתי שאין כרטיס גראפי כלל וכלל , פניתי לחנות בה רכשתי את המוצר ואלו הפנו אותי לHP משום שלא החנות מייצרת את המדבקות על גבי האריזה .
התקשרתי ל HP ואחרי המתנה מעייפת העבירו אותי לתומכים האמונים לבעיות אלו ,
במהלך שיחתי עם התומך התנער מכל אחריות ואמר שHP עדכנו את כל יבואני מוצרי HP שחלה טעות בדפוס על האריזה , הוא אמר לי שהוא לא יוכל לעזור לי ואמר לפנות לחנות ממנה רכשתי את המחשב ולקיים איתם שיחת וועידה , כאשר החנות התקשרה , טענתם השתנתה , הם אמרו שלא הם אחראיים על המדבקות , אלא היבואן .
אדוני התומך , עבודתך היא לתמוך בי,ולא להתנער מאחריות ולהעביר אותי למקום אחר . אולי לא הבנתי נכון !?, הרי המחשבים שלכם , איך יכול להיות שהיבואן אחראי למחשבים שלכם! ? איזה מין שירות זה כאשר התומך אומר לי "אין לי איך לעזור לך " ? אני לקוח , ואין לי התעניינות במי אשם ומי "חף מפשע " , אני התקשרתי לגורם האחראי לכל פרט ופרט במחשבים אלו .
לדעתי , בלי כל צל של ספק , זוהי התנערות מלאה מאחריות למוצרים שלכם .
בנוסף לכל , השירות לקוחות שלכם פוגע מאוד , כאשר הועברתי לתומך הוא דיבר איתי בטון של מפקד צבא מול חייל רגיל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה