התנערות מאחריות+שירות לקוחות פוגעני - HP |
נושא התלונה: |
צ'ייקובסקי ארתור |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מבית Compaq HP , על גב הקופסה הובטח כרטיס גראפי , אך בשימושי במחשב גיליתי שאין כרטיס גראפי כלל וכלל , פניתי לחנות בה רכשתי את המוצר ואלו הפנו אותי לHP משום שלא החנות מייצרת את המדבקות על גבי האריזה .
התקשרתי ל HP ואחרי המתנה מעייפת העבירו אותי לתומכים האמונים לבעיות אלו ,
במהלך שיחתי עם התומך התנער מכל אחריות ואמר שHP עדכנו את כל יבואני מוצרי HP שחלה טעות בדפוס על האריזה , הוא אמר לי שהוא לא יוכל לעזור לי ואמר לפנות לחנות ממנה רכשתי את המחשב ולקיים איתם שיחת וועידה , כאשר החנות התקשרה , טענתם השתנתה , הם אמרו שלא הם אחראיים על המדבקות , אלא היבואן .
אדוני התומך , עבודתך היא לתמוך בי,ולא להתנער מאחריות ולהעביר אותי למקום אחר . אולי לא הבנתי נכון !?, הרי המחשבים שלכם , איך יכול להיות שהיבואן אחראי למחשבים שלכם! ? איזה מין שירות זה כאשר התומך אומר לי "אין לי איך לעזור לך " ? אני לקוח , ואין לי התעניינות במי אשם ומי "חף מפשע " , אני התקשרתי לגורם האחראי לכל פרט ופרט במחשבים אלו .
לדעתי , בלי כל צל של ספק , זוהי התנערות מלאה מאחריות למוצרים שלכם .
בנוסף לכל , השירות לקוחות שלכם פוגע מאוד , כאשר הועברתי לתומך הוא דיבר איתי בטון של מפקד צבא מול חייל רגיל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|