פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת של חברת HP לספק הרחבת אחריות ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע דצמבר החלטתי לרכוש מחשב נייד.
בגלל שאני מרבה לנסוע לאירופה רציתי לברר את תקיפות האחריות של במחשב הניד באירופה.
יצרתי קשר עם HP ונאמר לי כי אם אני מרחיב את האחריות ל 3 שנים אז היא תקפה באירופה.
ב 28 לדצמבר רכשתי את המחשב.
בתחילת ינואר יצרתי קשר עם HP ע"מ להרחיב את האחריות
נאמר לי כי החל מה 1/1/06 HP לא מוכרת הרחבות אחריות אלה רק דרך ספקים ונמסר לי מספר טלפון של שני ספקים
03-5612079
03-6961077

יצרתי קשר עם שניהם ושניהם אמרו כי רק HP מוכרת הרחבות אחריות
יצרתי קשר שוב עם HP ונסר לי המק"ט של הרחבת האחריות ( u481ae ) ונמסר לי טלפון נוסף של ספק אחר cdata 03-9271271 .
יצרתי קשר עם cdata ונאמר לי כי הם רק מטפלים בלקוחות עסקיים ומסרו לי טלפון של נציגה ב HP שאמורה להתמצא בנושא זה.

יצרתי קשר עם שירלי 09-7623224 ונאמר כי נושא זה מאד מוזר ויש להיכנס לאתר HP ולחפש עם המונעו חיפושים של ספקים ספקים אחרים שהם יוכלו לעזור (אני חייב לציין כי לכל האורח שירלי היתה נציגה למופת – נעימה , מנומסת אך לצערי ללא יותר מדי תשובות)

יצרתי קשר עם שני ספים מהרשימה
Bug מחשבים סניף כ"ס (עודד) – מסרו כי האחריות ל 3 שנים תקפה אך ורק בארץ
Office depot (איתי ) – מוסר כי אין הם מספקים הרחבת אחריות אלה רק HP .

דייייייייי נמאס !!!!!

יצרתי קשר עם שירי וביקשתי כי אחראי יחזור אלי. נמאס מהטרטור !!!

יצרה קשר עמי נציגה בשם מיכל שרצתה למסור לי מספר של עוד ספק.

הסברתי לנציגה כי נמאס כבר ולא מעוניין להרחיב את האחריות. והדבר היחיד שאני מעוניין בו הוא
לקבל החזר כספי ולרכוש מחשב של חברה אחרת שתוכל לספק שירות ואחריות

אף אחד לא חזר.
יצרתי קשר שום עם שירלי וביקשתי כי המנהלת כרמית שאחראית על שביעות רצון תחזור אלי – עברו שלושה ימים והיא עדיין לא חזרה .

ביקשתי גם כי עמית גלר שהוא אחראי על כרמית שיחזור אלי. ושוב, לא חזר.

כנראה הלקוח אינו שראש העדיפות של HP . נכון, אני רק לקוח פרטי, אבל עדיין לקוח!
החזרת המוצר וקבלת כספי בחזרה פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה