פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במחשב נייד< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני איני יודע למי לשלוח באתר HP את התלuנה אז אשמח אם תוכלו להפנות את המייל לגורם המוסמך בחברה.

לנציג hp שלום:
ברשותי מחשב נייד מדגם :pavillion dv4 1140go אשר נקנה לפני כשנתיים בחו"ל.
לפני יומיים החלפתי את מערכת ההפעלה במחשב ולאחר שסיימתי עם ההתקנה נכנסתי לאת החברה והתחלתי להוריד עדכונים יעודיים למחשב(לאחר שהקלדתי את הדגם הספציפי).
כאשר הגעתי לעדכון הBIOS קראתי שבאמת עדכון זה ייעודי למחשב התחלתי בהתקנה לאחר כמה דקות המחשב נכבה וכאשר ניסיתי להדליק אותו מחדש הוא הפסיק להגיב.
התקשרתי לשירות טכנאים והסברתי לו את מה שקרה והוא ענה לי שרוב הסיכויים שנשרף הלוח אם(99 אחוז). על זה שאלתי אותו איך יכול להיות שהעדכון ייעודי למחשב שלי (לאחר שבחרתי בדגם הספציפי שלי) ואני לא הייתי אמור להתקין אותו? וכמה עולה בקירוב לוח אם חדש?
הוא ענה לי שבסביבות 1000 שח. וחזר על התשובה שאיני הייתי אמור להתקין את העדכון
אני נשוי באושר(אשתי סטודנטית) ואני סטודנט למע מידע באוניברסיטת חיפה. שנינו מכלכלים את עצמנו ללא עזרה על ידי עבודה.
חלק ניכר מלימודיי וחיי בכלל הוא המחשב ואין ביכולתנו לשלם סכום כזהת מה שמותיר אותי ללא מחשב.
עצוב לגלות שעדכון יעודי למחשב מאתר החברה הרס לי את המחשב(בתקופת המבחנים) ולחברה אין שום עניין בדבר חוץ מלתקן אותו (כמובן מכספי).

אשמח לטיפול במחשב ללא עלות במחשב כי דבר זה פוגע לי בלימודיי ונגרם לי מעדכון של החברה פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה