פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במהלך תקופת אחריות ללא מענה נושא התלונה:
האוזר יהודה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ח.פ 512188772
07.03.2011
לכבוד,
HP ISRAEL
מנהל שירות לקוחות
הנדון: VNFT947GJF HP M1522NF
שלום רב,
המדפסת הנ"ל נרכשה מחברת CMS לפני קרוב לשנה. מאז רכישתו הוא סובל משגיאות מערכות רבות, כולל ERROR 49 FATAL EROR – SHUT DOWN
למדפסת נפתחה 4 קריאות שירות מאז רכישתו, והוחלף לוח אם ראשי פעמיים, כולל רק לפני שבועיים.

לצערי מכיוון שמדובר על תקלה סדרתית, ולא קיים לוח אם בעל גרסה חדש יותר, אנחנו מבקשים פתרון של החלפת דגם – לדגם מקביל לדוגמה 1536. מדובר על טרטור ועוגמת נפש מיותרת להציע החלפת לוח אם פעם נוספת.
יש להדגיש שבמהלך שנה למרות האי נוחות מסרתי את המדפסת 4 פעמים לשירות.
אני חושב שכלקוח HP נאמן בקשתי להיות זכאי להחלפת דגם הינו סביר, לגיטימי ומתבקש לאור הנסיבות.
בתודה מראש על השירות
בכבוד רב,
יהודה האוזר
מנהל תפעול ולוגיסטיקה
טכנולייט בע"מ
רח' היהלום, ת.ד 172 ברקת
טל': 03-556-8433
נייד: 050-799-1100
פקס: 03-558-1420
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דגם או החזר כספי פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה