פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
לוי גל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני בעל עסק להדפסות בפורמט רחב אשר רכשתי שתי מדפסות פורמט רחב של חברת HP (פלוטרים) לפני למעלה מחודש גילית כי אחת מהחברות שמספקות לי מוצרים מתכלים למדפסות (דיו וניירות), מעביר לי ראשי הדפסה ומיכלי דיו פגי תוקף או לחילופין, בעלי פג תוקף עם תאריך שסמוך מאוד ליום הרכישה.
הדבר מונע ממני לבצע פונקציות מאוד חשובות במדפסות (כיול חומרים, כיול וכיוון צבע וכד')
איתן אני עובד.
כאשר פניתי אל הספק (משווק מורשה של HP) התשובה שקיבלתי ממנו הייתה, "לא טוב לך, תחזיר כי זה מה שיש".
פניתי בתלונה לHP שהעבירו לי מספר טלפון של ספק מורשה אחר, התקשרתי אל הספק וביצעתי הזמנה של ראשי דיו ומיכלי דיו בעלות של בערך 3500 ש"ח, הספק אישר את ההזמנה והבטיח שכל המוצרים יהיו בעלי פג תוקף של שנה לפחות מיום הרכישה (אם תשאלו את HP הם יגידו שהתוקף אמור להיות שנתיים קדימה).
היות ונותרתי בלי יכולת להדפיס ולעבוד הזמנתי מהספק החדש את המוצרים. לאחר שלושה ימים שבהם לא קיבלתי התייחסות (לאחר שמסרתי מספר כרטיס אשראי ופרטי בנק), יצרתי איתם קשר טלפוני ותשובתם הייתה "העברנו את הסחורה לחברת שליחויות, זה כבר לא בידיים שלנו, מחר או מחרתיים הם יגיעו אלייך", עברו מאז שבועיים וכלום לא השתנה.
התקשרתי היום שוב למשרדי HP ברעננה ושוחחתי עם מספר אנשים שונים, לאחד מהם אמרתי שבפעם הבאה שיהיה כנס של HP אני אגיע ואומר את אשר על ליבי בפני הקהל, תשובתו הייתה "תעשה מה שבא לך, זה לא מעניין אותי בכלל"
ראשית העבירו אותי לבחורה בשם אתי, לאחר שיחה איתה היא טענה שהיא לא יודעת למה ממשיכים להפנות אליה אנשים בנושא אספקת מוצרים ומשווקים, היות והיא כלל לא מטפלת בנושא.
חזרתי שוב למוקד הראשי והפעם נתנו לי מספר טלפון שמסתיים בספרות 3609 בטענה ששן יפתרו לי את הבעיה, התקשרתי אל המספר ולאחר מספר דקות ענה לי בחור שלא היה לו מושג מה אני רוצה ממנו בכלל ולכן חזרתי שוב אל המוקד.
הפעם המוקד מסר לי מספר טלפון נייד של אדון בשם חנן, התקשרתי פעם אחת ולא הייתה תשובה, כשניסיתי להתקשר שוב כשעה מאוחר מכן הקו היה לא זמין.
מיותר לציין שכל התהליך הזה ארך למעלה משעה וחצי של טלפונים ובעיקר כאב ראש ובסוף התהליך אני עדיין לא מסוגל לקבל מחברת HP מוצרים בעלי תוקף כפי שהם מתחייבים לספק ללקוחות שלהם. מחר אני מתכנן שוב לנסות ולאתר כתובת אליה אני יכול לפנות בבקשת עזרה אך עושה רושם כי החבר'ה הטובים בHP לא יודעים להבדיל בין ימין לשמאל כך שתקוותי היא שמישהו שפוי ובעל אינטיליגנציה יראה את מכתבי וינסה לסייע לי בנושא.
תודה מראש על תשומת הלב.
כספי סוג הנזק :
אספקת מוצרים בעלי תוקף פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה