פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד שווק חיים אחר פחות משנה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2004 רכשנו מחשב נייד של HP . אחר כ-8 חודשים החל לעבוד באיטיות אך התעלמנו. אחר 11 חודשים התקלקל כונן ה-FD שתוקן בהנחיה טלפונית ע"י התמיכה. חודש נוסף שווק חיים המטען -אך זמן האחריות פג אחר שנה .אלא שמסע התקלות רק הלך והחמיר . כל יום נוספה תקלה חדשה עד שלבסוף אחר חודש נוסף שווק המחשב טוטלית . פנינו שוב ושוב לחברת HP שיקחו אחריות כי התקלות החלו לפני תום שנת האחריות ורק החמירו ,אך הם בשלהם אחריות לשנה וזהו. בבדיקה שערכו במעבדת HP הלך לוח אם ומחיר התיקון הוא כמחיר מחשב חדש!!-מעורבים בתלונה גם טרקלין חשמל בה נקנה המחשב. אנחנו עדיין משלמים את מחיר המחשב (תשלומים לשנתיים)אך כבר יותר מחצי שנה שאין לנו מחשב -איזה אבסורד!!!-אולי תוכלו אתם לסייע בטיפול
תודה מראש

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה