פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת של hp מדגם 4500 אנינה עובדת עם קו דיגיטלי נושא התלונה:
אלפי רפאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מאייבורי מחשבים מדפסת משלובת של hp מדגם 4500
מדפסת זו לא תמיד עובדת עם קו דיגיטלי זאת הבנתי לאחר שרכשתי אותה ונסיתי לשלוח פקסים . מייד התקשרתי לחברת hp בכדי לנסות לפתור את התקלה, הם טוענים שיש לי בעיה עם הקו ושאני צריך לעבור לבזק .
שאלתי למה לא מסמנים על הקרטון בגדול ,שיכולה להיות בעיה עם קווים דיגיטלים .הם טוענים שלפעמים זה עובד ולפעמים זה לא.
הם גם טוענים שהייתי צריך לבדוק איתם קודם אם יכולה להיות תקלה כזו, הסברתי שאנני איש טכני וגם אם הייתי לא הייתי יכול לדעת על תקלה כזו מראש ושאנני עוסק בהימורים כשאני קונה מדפסת ואין לי את הצורך להמר אם המדפסת תעבוד או לא תעבוד או לא.
ביקשתי לדבר עם מנהל אף אחד לא חזר וכשהתקשרתי שוב טענו שדיברו איטי לפני כחצי שנה כשרכשתי והתרעתי על תקלה זו ולכן לא מצאו סיבה לחזור אליי היום
חשוב לציין כשהתקשרתי אליהם בפעם הראשונה קיבלתי פקסים אך לא יכולתי לשלוח יותר מ 3 דפים בו זמנית כרגע גם פקסים אנני מקבל.
אתמול הבטיחו שהיום יחזרו אליי עם שיחת ועידה מ 012 כמובן שהם לא חזרו.
נסוף על זאת הצעתי אתמול להוסיף עבור מכשיר טוב יותר אך נענתי בשלילה.
כרגע אין להם פיתרון בשבילי ושוב אני חוזר כי הם לא צינו את האפשרות לתקלה בקווים דיגיטלים ובנוסף אני רוצה לציין כי המדפסת המשולבת הזו נמכרת בערימות בכל חנויות המחשבים המוכרות.
ולהמון לקוחות יש קווים דיגיטלים היום.
אנא עיזרו לי
החזר כספי או פירון הבעיה לאלתר! פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה