פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מחשב כף יד מתיקון נושא התלונה:
ברמן אורי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב1/11/05 מסרתי מכשיר PPC (מחשב כף יד) מדגם IPAC 17XX לתיקון בנקודת המשלוח של HP שבהר חוצבים בירושלים (לידי פקידה בשם דניאלה). נמסר לי שתוך 14 ימי עבודה יתקבל חזרה מתיקון.
לאחר כ-21 יום פניתי שוב והיא מסרה לי שטרם חזר מהמעבדה בחו"ל. חיכיתי מספר ימים ופניתי שוב. שוב עיכוב, נמסר לי.
לאחר מספר ימים נוספים הופניתי למספר באזור המרכז - 098304848. שם הודיעו לי שהעניין בבדיקה. כך נמשך הדבר בדחיות חוזרות ונשנות עד שביקשתי לדבר עם מישהו בכיר.
הופניתי לאחראית שרות לקוחות גלית. היא בדקה ותוך כמה ימים כשאני התקשרתי שוב מסרה לי כי המכשיר במעבדה ומחכים לאישור הצעת מחיר של 43$. המכשיר באחריות אך בגלל שהנזק היה שבר של המחבר לכבל של המחשב עלי לשלם. ביקשתי להוריד לי מהמחיר בגלל הסחבת. בטלפון הבא נמסר לי כי ההצעה לא כללה עבודה והסכום האמיתי הוא 850 ש"ח - אך היות ונגרם לי עוול הם יעשו זאת ללא תשלום.
נמסר לי כי תוך 10 ימים המכשיר יהיה אצלי. לאחר שבוע שוב לא ברור איפה המכשיר ואין תשובה חד משמעית מחו"ל ושוב דחיות של ימים מספר פה וימים מספר שם.
לאחר איום על הפצת המקרה במדורי הצרכנות במדיה האלקטרונית והכתובה ואף פניה לבית המשפט לתביעות קטנות נמסר לי כי הוחלט לתת לי מכשיר במקום המכשיר שלי - מכשיר חדש ומדגם חדיש יותר. "תיצור קשר עוד שבוע ונתאם העברה של המכשיר החדש אליך".
לאחר שבוע נמסר לי כי כרגע אין במלאי, היבואן הודיע כי אזל לו ועוד על זה הדרך.
לי נראה כי מתנהלת פה מלחמת התשה נגדי וכי אין ל HP כל כונה לפצותי.
בנוסף אני רוצה לציין כי מעשרות הטלפונים שעשיתי לא חזרו אלי כי אם פעמים בודדות וגם זה לאחר מספר טלפונים מצידי במרדף אחרי נציגי החברה.
ועוגמת נפש ובזבוז זמן ושיבוש סדרי עבודה סוג הנזק :
החזרת המכשיר או מכשיר חדש במיידי!!!! פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה