פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מירבית עקב מחשב נייד תקול. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כפחות מחודש רכשתי מחשב נייד מדגם HP G62-450SJ באחד מסניפי הרשת של KSP.
את המחשב קניתי למטרת לימודים ועבודה - יש בפניי פרוייקט הגשה מאד גדול והמחשב מהווה חלק אינטגרלי מהגשת הפרוייקט.

תוך פחות משבועיים מיום הקנייה התקלקל המחשב, הלך ה"לוח אם" M.BOARD לאלו שלא מבינים, הלוח אם מהווה את כל המחשב ביחוד כאשר מדובר בניידים.
כאשר הלוח מתקלקל למעשה כל המחשב אינו שווה דבר.

פניתי ל KSP בדרישה לטיפול בבעיה ואלו פשוט התנערו מכל אחריות עוד לפני שבכלל נכנסתי בדלת החנות, והפנו אותי הלאה לשירות הלקוחות של חברת HP שהיא בכלל מחלקה סרט בפני עצמה.

פניתי בדרישה להחלפת המחשב במחשב חדש או קבלת זיכוי כספי מלא על מנת שאוכל להתקדם בתהליך הגשת הפרוייקט שלי, אבל כמובן נתקלתי בקיר של תשובות לא מספקות אם כי אפילו גיחוך קל מצד מנהל שירות הלקוחות של HP שחזרה אלי על מנת לברר עימי את הנושא.

אני רכשתי מחשב ב 3000 שקל, וחברת HP לא מגלה ולו טיפה של רחמים כאשר מדובר במוצר שלה שנפתח חדש מקרטון ונמצא תקול תוך פחות משבוע של עבודה, מילא היה מדובר בתקלה קטנה הייתי מבינה, אבל מדובר פה על לוח האם של המחשב שזה למעשה המחשב כולו, ולא חלק קטן, ובמקום לקבל תמורה בעבור ה 3000 שקל שהוצאתי אני עסוקה בלשבת ולעשות טלפונים ולכתוב מכתבי תלונה.
לאחר שכנועים חוזרים ונישנים אם כי שכנוע בכפייה, שלחתי את המחשב לתיקון וגם זה ארך כשבועיים +.
למעשה רכשתי מחשב והוא כבר חודש אצלי ולא אצלי ובפועל יש לי איתו פחות משעתיים של שימוש וקרוב לחודש של תיקונים ותקלות.

היום אני אמורה לקבל את המחשב חזרה מתיקון ואני מרגישה שפשוט רימו אותי, אני סטודנטית, אני בקושי סוגרת את החודש והשקעתי את מיטב כספי על המחשב הנ"ל ולבסוף יצאתי גם אשמה בתקלה לדברי מנהלת שירות הלקוחות אשר יצרה עימי קשר היום לאחר שהובהר לה שאיני מתכוונת לקחת את המחשב בחזרה מתיקון אלא אם אקבל מחשב חדש אחר או פיצוי כספי מלא.

בחיים לא נתקלתי במנהלת שירות לקוחות שנותנת ללקוח הרגשה שהוא אשם בתקלה, או להבדיל שזה נורמטיבי לגמרי שמוצר חדש מקרטון שעבר בקרת איכות של חברת HP מתקלקל תוך פחות משבוע של שימוש.
בנוסף אף יש לה את העזות מצח ללגלג לי תוך כדי שיחה באומרי כי אפנה לגורמים המתאימים.
היא למעשה שלחה אותי לדרכה ואמרה לי שאוכל להשתמש בכל גורם שהוא, כי זו המדיניות ואין מה לעשות בנוגע לזה.

עייפתי, היתייאשתי והתאכזבתי מחברת HP או השירותים אשר אותה היא מספקת ללקוחותיה.
אני דורשת בכל תוקף ! החלפתו של המחשב בחדש מהקופסא או לחליפין קבלת פיצוי כספי מלא מאחר וזה מעקב אותי הן בלימודים והן בעבודה.
עלבון,כספי, סוג הנזק :
החלפת המחשב בחדש מהקופסא או זיכוי כספי מלא מה שנראה לי יותר לגיטימי. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה