פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות שאינה הולמת מצד חברת HP כלפי צרכן ולקוח החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,

לפני זמן לא רב, רכשתי מחשב נייד מסוג קומפק פרסריו 2100.
לצערי לפני כמספר חודשים נאלצתי לפרמט את המחשב עקב תקלה.
כשביקשתי להתקין את התוכנות שקיבלתי עם המחשב התברר כי לא קיבלתי את כל הדיסקים.
בצר לי, פניתי לחברת HP יבואנית קומפק לפני כ- 5 חודשים וביקשתי לקבל את הדיסקים אותם אני צריך בכדי לבצע התקנה למחשב.
נאמר לי כי הדיסקים מגיעים מארה"ב ולכן יש לחכות שבועיים.
לאחר כחודשיים בסביבות תחילת חודש נובמבר, ומשלא הגיעו הדיסקים, פניתי שוב ל- HP ונאמר לי כי כנראה ארעה תקלה ולא נפתחה קריאה ולכן תפתח עתה קריאה ובעוד שבועיים הדיסקים יגיעו אלי.
כמובן שעד היום לא הגיעו הדיסקים, שוחחתי עם שירות לקוחות, תמיכה טכנית אולם לשווא, נאמר כי הדיסקים מתעכבים.
היום פניתי שוב, ולהפתעתי נאמר לי כי אני לא במסגרת שירות יותר ולפיכך, קיימת עתה הוראה מ- HP לא לתת דיסקים למי שלא במסגרת שירות.
לציין כי עד היום המחשב עומד כאבן שאין לה הופכין וזאת מכיוון שאיני יכול להתקין תוכנות אשר נרכשו ביחד עם המחשב וכי מחובתה של HP לספק לי במלואן.
אני סבור כי HP נוקטת כלפי לקוחות אשר רכשו את המחשב שלהם לא כראוי ולא כפי שראוי וצריך להיעשות כלפי צרכן שרכש מחשב ועתה נותר "תקוע" עם המחשב.
עקב התנהגותה זו של HP אני נאלץ עתה לאחר כ- 5 חודשים לרכוש תוכנה וזאת על אף שמגיע לי בדין התוכנה עם כל 7 הדיסקים הנחוצים להתקנה אשר מגיעים עם המחשב.

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה