|
|
|
|
|
|
אי נכונות לתיקון צג IPAQ שנמצא בתקופת האחריות |
נושא התלונה: |
וייס דורי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 05 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מעבדת שירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר IPAQ 2750 ב9/05. הצג הפסיק לעבוד. לא נגרם נזק על ידי, לא נראה שבר, לא הוכנס למים ולא עלה באש...
זו הפנייה הראשונה שלי במסגרת האחריות.
החברה לא מוכנה לתקן במסגרת האחריות היות ונדרש החלפת צג בעלות של 1573 ש"ח !!!
בשיחה עם שירות לקוחות לא מוכנים להסביר ולהתגמש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת צג במסגרת האחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות היולט-פקר |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. |
פתרון: |
|
|
|