פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת ותיקון שמתבצע בחו"ל לכן לוקח כל פעם שלושה שבועות נושא התלונה:
למפרט שמעון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2005 נרכש מקרן דגם: L1791A מס' סיריאלי: CNA5223838 בדצמבר אובחנה תקלה שחייבה תיקון מעבדה. בינואר חזר המקרן מתיקון. בפברואר נתגלת אותה התקלה בדיוק ושוב נשלח המקרן לחו"ל ללא הסכמת החברה להחליף את המקרן לחדש או למתן פיצוי כל שהוא אפילו לא הסכימו להארכת תקופת האחאיות. מתוך פחות מארבעה חודשים שהמקרן ברשותי חודש וחצי הוא מבלה בחברה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP.
פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר.
תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.
ב ב ר כ ה
תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה