פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי HP נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מסרתי לתיקון מחשב נייד מדגם DV6 בן6 חודשים.
למחשב היתה תקלה במערכת הקירור
נמסר לתיקון בתאריך 5/2 והוחזר בתאריך 14/2.
להפתעתי הרבה, מיד שפתחתי את האריזה גיליתי שצג המחשב מנופץ!
מיד פניתי לHP, שתענו: כנראה שהשליחה הפיל את האריזה (פניתי מיד לאחר קבלת מחשב מהתיקון).
בחברת HP הוצע לי לתקן את המסך שהם ניפצו.
לאחר מספר שיחות עם נציגים, הסברתי שאני לא מוכן לקבל את זה שהם רוצים לתקן/להחליף את המסך וכי אני דורש מהם לקחת אחריות על הנזק שנגרם על ידם למוצר שרכשתי באלפי שקלים!
חברת HP לא מוכנה לקחת שום אחריות על הנזק שנגרם על ידה.

בקשתי בהחלט לא היתה מוגזמת, לא דרשתי לקבל את הסכום ששילמתי עבור המוצר (למרות שעל פי החוק אני יכול לדרוש את זה) ביקשתי רק להחליף את המחשב ולא לתקנו, לא יתכן כי החברה פוגעת במוצר הלקוח ולא לוקחת על זה אחריות.
בנוסף אני אציין, שאני כבר שבוע שני ברציפות ללא המחשב ונציגה בשם ליאת שדיברה איתי לא גילתה שום אמפטיה והיתה לא שירותית!
לצערי הגשתי תביעה נגד החברה, למרות שזה בהחלט יכל להיפטר עם התיחסות שירותית של החברה.
כספי סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה