פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חזר מתיקון עם בעיה ושניסו לפתור אותה מחקו את מערכת ההפעלה וכעת מתנערים מאחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המחשב נשלח לתיקון במעבדה במסגרת האחריות בשל כרטיס קול לא תקין (נקנה כך). המחשב חזר עם שינוי כל ההגדרות וחסימת גלישה.
התקשרתי לשרות טכני ובחור בשם גבי לא ידע איך לפתור את הבעיה עש שלבסוף הציע לבצע שיחזור. סרבתי לבצע שחזור משום שאמרתי לו ששחזור ימחק לי מערכת ההפעלה ofis ואני לא אוכל להתקינו שוב מכיוון שכבר התקנתי אותו על שני מחשבים. גבי הבטיח לי שזה לא יקרה. ואמרתי לו שאני מסכימה לבצע את השיחזור בתנאי שאם מערכת ההפעלה לא תעבוד ללא קוד הם ישאו באחריות להשיג לי מערכת הפעלה.
ביצעתי שחזור שלאחריו כמובן שנמחק לי הרשיון למערכת ההפעלה וכמובן שהבעיה המקורית (חסימת גלישה) לא נפתרה גם היא.
העבירו לי את המנהלת גב' צליל שאמרה לי שלא יכולה לעזור לי עד שתשמע את השיחה המוקלטת ביני לבין גבי.
כעבור מס' שעו חזרה אלי מנהלת נוספת קרן שמואלי בשיחת ועידה עם צליל כדי לומר לי שהם לא אחראים למערכת ההפעלה. ביקשתי את השיחה המוקלטת והן סירבו לתת לי אותה והציעו לי לפנות לאמצעים משפטים. כעת אני עם מחשב חסום ועלי לרכוש מערכת הפעלה חדשה.
למותר לצייןן את עוגמת הנפש שנגרמה לי, שעות ארוכות שביזבתי בטלפונים ויום עבודה שהתזבז. יחס מזלזל מגב' קרן שמואלי
כספי סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה