פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת פגומה נושא התלונה:
מאירי ענת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מדפסת HP 8500 PLUSE בסניף אופיס דיפו בשפיים.
המחשב שלי היה בתיקון (לאחר מעבר דירה) ולכן רק לפני כשלושה שבועות חיברתי את המדפסת. התברר שאינה מושכת דפים מהמיכל וגם לא דפים מפתח ההזנה העליון. עלי להעביר ידנית של דף. פניתי לתמיכה טכנית שלהם ונאמר לי שיש צורך לקחת את המדפסת למעבדה. לשם כך נתבקשתי לתאם יום בו אוכל להעדר מעבודה ולהיות בבית בשעה שיגיע שליח Fed ex לקחת את המדפסת. זה היה יום חמישי בשבוע ולכן המדפסת לא הגיעה למעבדה עד יום ב'. תוקנה, והיום (יום ד') שוב ביליתי יום בבית כדי לקבל את המכשיר המתוקן. אבל... הפתעה!!! המכשיר לא מושך דפים!!!! כיוון שאני זקוקה למדפסת לצורך עבודה, דרשתי לדבר עם מנהל. כשסוף סוף הצלחתי להגיע למנהלת דרשתי לקבל מכשיר חדש תקין, ונעניתי שזו אינה מדיניות החברה.
נאמר לי שאני שוב צריכה לעבור תמיכה טכנית וזה רק בשעות היום עד 18:00 ובדיוק פספסתי...
אם כך אאלץ להפסיד עוד יום עבודה כדי להיות בבית בשעות שאנשי התמיכה הטכנית עובדים (אלה גם השעות בהן אני עובדת) ועוד יום כדי לחכות לנציג שיקח את המדפסת, ועוד יום שיחזירו אותה... ולא בטוח שהתקלה תתוקן, כי לדבריהם היא תוקנה כבר, אבל במציאות - זה לא עובד.
אני סבורה שחברת HP מחוייבת לאפשר לי להחזיר את המוצר הפגום ולקבל זיכוי כספי מלא או מדפסת חדשה ותקינה. אודה על טיפולכם.
כל הנזקים הנ"ל ועוד... סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום בחדש או זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה