פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מחשב נייד של חברת HP נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אפעל 6 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 25.7.04 רכשתי מחשב נייד מסוג PAVILION דגם PRESARIO 2108UA של חברת HP בארה"ב. האחריות למכשיר הינה למשך שנה, והינה כלל עולמית.
במהלך תקופה של כשנה וחצי, המחשב התקלקל פעמים רבות (במיוחד לאור תקופה קצרה יחסית במונחי עבודה של מחשב חדש).
להלן רשימת התיקונים המלאה, כפי שנמסרה מרישומי המעבדה הרשמית של חברת HP:
1. 6.12.04 (5 חודשים לאחר הרכישה)- החלפת מסך. התיקון בוצע במסגרת האחריות.
2. 7.2.05 (חודשיים לאחר תיקון קודם)- החלפת כונן D.V.D. התיקון בוצע במסגרת האחריות.
3. 9.10.05 (8 חודשים לאחר תיקון קודם)- החלפת כונן קשיח. התיקון לא היה במסגרת האחריות. עלות התיקון (רכיב+ התקנה) היתה 1165 ש"ח. בדיעבד הסתבר כי האחריות שהחברה נתנה לתיקון היתה למשך שלושה חודשים בלבד!!! (למרות שבחברות אחרות ניתנת אחריות של שנה עד שלוש שנים לרכיב זה).
לפני כחודש, התקלקל המחשב שוב בפעם הרביעית מאז רכישתו, הפעם נדרש להחליף שוב את הכונן קשיח, וזאת כחצי שנה בלבד לאחר החלפתו!!
התקשרתי שוב לחברת HP ומשם נמסר לי שאינם אחראים לתיקון הכונן משום שהאחריות הקצרה חלפה לאחר 3 חודשים ודרשו ממני לשלם שוב מחיר מלא על אותו רכיב שהתקינו חצי שנה לפני כן!!!
עובדה זו נראית לי כבלתי סבירה עד שערורייתית, שכן לא ייתכן כי מחשב חדש כלשהו, ובמיוחד מחשב של חברה בעלת מוניטין כמו HP, יתקלקל ארבע פעמים במהלך שנה וחצי (גם אם מדובר ברכיבים שונים).
בנוסף, מחיר התיקון הינו מוגזם, וחורג בעשרות אחוזים מהמחיר הממוצע בשוק.

חשוב להדגיש כי המחשב טופל בצורה אחראית, לא הוצא מהבית, לא נפל, ואין כל סיבה הגיונית לבעיות התכופות, מלבד מוצר פגום בבסיסו.
יש לציין כי בנוסף להוצאה הכספית הגבוהה הנדרשת, מדובר באיבוד של חומר יקר (מסמכים ותמונות) אשר לרובו אין לי גיבוי. עובדה זו גם גורמת לי לחשוש להשתמש במחשב בעתיד, בשל תדירות גבוהה של תקלות, וחשש מאיבוד חומר עתידי.
בניסיון לפנות לדינה, מנהלת שירות לקוחות של HP, נתקלתי באטימות מוחלטת והתנערות מטיב המוצר אותו הם מספקים.
במהלך שתי שיחות שונות, הוצעו לי הפתרונות הבאים:
1. לשלם תשלום מלא בעבור התיקון או לרכוש מחשב חדש של החברה בעלות יבואן.
2. הנחה של כ- 5%-10% עבור התיקון. משמעות ההצעה הינה שמקרה הטוב ביותר התיקון יעלה כ- 940 ₪ במקום 1048 ₪.סכום גבוה לכל הדעות.
שני הפתרונות שהוצעו הינם בלתי הגיוניים, שכן מדובר בתקלה חוזרת ברכיב, שמשך החיים שלו אמור להיות ארוך בהרבה. בחרתי לבצע את כל התיקונים במעבדה הרשמית מתוך תקווה להימנע מהתקנה בלתי מקצועית/ התקנה של רכיבים שאינם מקוריים, אשר עלולים להביא לתקלות חוזרות. כאמור, תקווה זו התבדתה תוך חצי שנה.

מצב זה הותיר אותי ללא מחשב (מחשב תקול) וחסרת אונים, שכן אין בכוונתי לשלם סכום של 1048 ₪ על תיקון תקלה שעלולה, בהסתמך על היסטוריית המוצר, לחזור שוב תוך זמן קצר, ומבלי שהיה אמור לקרות מלכתחילה.

אני כלקוחה מרגישה מרומה שכן הקפדתי לרכוש במיטב כספי מחשב של חברה מוכרת ומובילה בעלות גבוהה תוך מחשבה שהמחשב ישמש אותי בשנים הקרובות. בתמורה לכספי קיבלתי מחשב עם אינספור תקלות שגרמו לי להפסד כספי ניכר ואיבוד מידע רב וחשוב, שנמחק כתוצאה מהתקלות.
אבקש את עזרתכם במימוש החובה של HP כלפי הצרכן, ובמניעת התנערות שלהם לאחריות על המוצרים שהם מייצרים ומשווקים.
כמו כן, בהבאת מידע זה לציבור הרוכש מחשבים ניידים, שכן מידע זה (איכות המוצר וטיב השירות של HP) עשוי להביא לשיקול מכריע ברכישת מוצרי החברה.
כספי סוג הנזק :
שלא לחייב אותי שוב על החלפת דיסק קשיח פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר,

תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
תגובה:
בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP.
נשמח ליצור קשר עם הלקוח אך אין בידינו את פרטיו.
אם תוכלו למסור לנו את פרטי התלונה-נשמח לטפל בה בהקדם.




נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.
ב ב ר כ ה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה