פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרס מסך LCD נושא התלונה:
פולסקי אביגדור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אפעל 6 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד אתר תלונה שלום רב!
בחודש דצמבר 2005 קניתי מחשב נייד מדגם ZT3447 מחברת HP במיטב כספי לצורך לימודי כסטודנט.
נהנתי מהמחשב מאד עד שלפני כחודש החלה בעיה במסך ( למען הסר ספק אין לי אחריות ),בתחילה חשבתי שמדובר בוירוס שפקד את המחשב אולם לאחר שהתקלה חזרה פניתי למעבדת HP ושם נמסר לי כהפנאל הלך ויש להחליפו ,הסכום אותו הם דרשו עבור התיקון הינו 3298 ש"ח.לאחר ברור עם טכנאי המעבדה בשם פיליפ התברר לי כי המסך הינו פגום ונשרף כתוצאה אולי מכשל ביצור אך ברור שלא בגללי ,למען הסר ספק המחשב לא נפל ולא נשבר סתם ביום בהיר המסך כבה.הטכנאי הנחמד דרבן אותי לפנות למחלקת קשרי לקוחות ולטענתו הם יעזרו לי. לאחר שפניתי למחלקת קשרי לקוחות ובה הסברתי את הבעיה ואת חוות דעתו של הטכנאי שלהם,בקשה הגברת דנה זמן לבדיקת התלונה.
למחרת היא חזרה אלי והסכימה עם דעתו של הטכנאי כי אני לא גרמתי לשום כשל במסך אך מה לעשות שאין לי אחריות ועלי לשאת בנטל הנ"ל.
גם כשפניתי אליה לאחר יומים עם הצעת מחיר זולה בהרבה ממה שהם הציעו ולאחר שהצעתי בפניה הכיצד? לא היתה תשובה בפיה והגב' הנכבדה התחמקה בתרוצים שונים. ואנוכי שואל נכון שאין לי אחריות על המחשב אבל סה"כ מדובר במחשב חדש בן שנה וחצי שנשמר בצורה הדוקה וגם טכנאי המעבדה שלהם מסכים שלא בצעתי שום פעולה רשלנית אז מדוע עלי לשלם על מסך כמו על מחשב חדש????
הרי הגיוני שאדם קונה מחשב לצורך זמן ממושך ולא מוטלת עליו החובה לחשוב שביום בהיר המחשב יקרוס סתם כך....
מצפה לתשובה מהירה הנני סטודנט והמחשב היה כמעט כל עולמי וכעת אנה אני בא.
כספי סוג הנזק :
תיקון המסך פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, תגובה:
תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
היי,
נשמח לענות לפנייתכם,אך הקישורים ששלחתם לא זמינים.
אם תוכלו למסור לנו פרטים על הלקוח נענה בהקדם.


נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

ב ב ר כ ה,

הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה