פרטי התלונה

תלונות בית הנשיא

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות חוזרות ונשנות לטיפול בבעייתי, ללא מענה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה, פניתי לנשיא המדינה בבקשה להיפגש עימו בנוגע לבעיה מסויימת שבד"כ הנשיא, או שנכון יותר, הנשיאים הקודמים,במסגרת תפקידם, מטפלים בה. התבקשתי לכתוב מכתב המפרט את בעייתי וכי מחלקת פניות הציבור תטפל בנושא מכיוון שהנשיא (ציטוט): "אינו נפגש עם אזרחים!". שלחתי מכתב מפורט, ועד לרגע כתיבת שורות אלה (כחצי שנה אחרי),כשלפחות פעם בשבוע אני מנסה להתקשר ולדבר עם מישהו- עשרות טלפונים בכל פעם (פירוטי השיחות שלי יעידו על כך) ואין מענה תקין בטלפונים שלהם (לכל אורך התקופה). עד לרגע זה עדיין אין בידי כל תשובה. זוהי מגמה בכל משרדי הממשלה. כך היה עם משרד הבינוי, כשאחרי חצי שנה התייאשתי ופניתי לנשיא בתקווה כי מכאן תבוא הישועה. וכשכבר הייתי משיגה את המטפלת בבעייתי (לירז יוסף) הייתי מקבלת תשובות כמו "תמתיני, אבדוק בדואר אולי זה הגיע עכשיו", ו"אני אבדוק מה קורה עם העניין ואחזור אלייך"... ומיותר לציין כי לא זכורה לי אפילו פעם אחת שהיא זו שיזמה קשר. תמיד הייתה לי תחושה שהנה, הזכרתי לה את בעייתי שוב.
איך ייתכן כי משרדי ממשלה נוהגים כך? פלא שנותני שירות אחרים מתייחסים אלינו בצורה מזוויעה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
כשאני רואה כי הטיפול של מחלקת פניות הציבור אינו טי פתרון נדרש :

בית הנשיא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה