|
|
|
|
|
|
הזמנת בלון גז מנוי מספר81101042 ע"ש בן מנשה רחל טבריה 28 ב"ב optio |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 22 באפריל היתקשרתי לחברת פזגז להזמין בלון גז וחיכיתי וציפיתי מאחר ולא היה לי גז בבית לשימוש התקשרתי לאחר כשבועיים לשאול מדוע לא הגיעה ההזמנה ונאמר לי שכן שאבדוק למטה לפי סימנים שנתנו לי ולא היה שום סימן ממה שנתנו על גבי בלוני הגז שוב התקשרתי ושוב אותה תשובה אחרי וויכוחים וכמובן עצבים שאינם מאמינים לי הציעו לי שישלחו אלי טכנאי שאם יתברר שיש גז אשלם 120 שקלים עבור טכנאי התחננתי בםני הפקידה שרית שמה שהיום יום חמישי ושוב שישי שבת לאכול בחוץ זה לא נוח ולא היה מנוס רק יום ראשון סוף סוף הגיע הטכנאי ורואה במו עיניו את אשר ראיתי ולא רצו להאמין לי על שלא קיבלתי זג בכלל או בסוף 7 למאי היה זג בביתי סתם התרוצצתי בין מסעדה למסעדה השפילו וצרחו עלי כאילו אני משקרת אני דורשת פיצויי ראוי למה שקרה לא יתכן שצריכים לחכות לבלון גז מעל שבועיים
|
עוגמת נפש ביזבוז זמן לשכנע אותם שלא קיבלתי גז בקיצור עשו ממני צחוק |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בית הנשיא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|