פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יוסף ספיר 1 ראשון לציון כתובת:
סניף חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני האחרון קניתי מזגן חדש שאינו מחמם,שלושה טכנאים כבר בדקו ולא הצליחו לתקן,הטכנאי האחרון טען שהמשאבה פגומה,אנו שילמנו במיטב כספנו עבור מזגן חדש ואנו דורשים החלפה מיידית של המזגן,לצערנו כל הפרטים שחברת אלקטרה מציינת באמנה שהיא מפרסמת באתר שלה ,אינו עומד במבחן המציאות.ביקשנו לשוחח עם מנהל אולם למרות הבטחות הנציגים שתוך כשעה יתקשר מנהל,אף אחד לא התקשר,כמו כן קשה מאוד לתפוס טלפונית את שירות הלקוחות, הטכנאים שנישלחים אינם מבינים את מהות התקלה שכן לכל אחד דיעה אחרת,אין אמינות אלא קיימת תחושת חוסר אונים שאין עם מי לדבר כיוון כל שיחת טלפון מחזירה את הגלגל אל ההתחלה...שוב טכנאי שאינו נותן מענה ושוב סיוט של נסיון לשוחח עם הנציגים....אנא טפלו מיידית בבעיה שכן בימים אלו לא קל לשרוד ללא מזגן והקפידו שאזלת יד וחוסר התייחסות כזו לא יקרו בישראל של 2014...
מזגן מקולקל סוג הנזק :
החלפת המזגן ופיצוי כספי עבור הימים הקשים ללא חימום פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה